سه‌شنبه 28 فروردين 1403   14:16:01

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

حضور مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در اولین رویداد هم‌افزایی برای مدیریت ایران

  • خلاصه :مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در نمایشگاه هم افزایی برای مدیریت ایران در مصلی امام خمینی(ره) تهران حضور یافت.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، نخستین نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی برای مدیریت ایران در ۱۴۰۱ طی روزهای دوم تا چهارم مردادماه در مصلای تهران برگزار شد.
ایجاد حلقه وصل میان مدیران کشور و شرکت‌ها، مؤسسات و گروه‌های دارای الگو، ایده و محصول برای حل چالش‌های اساسی ایران، از اهداف این نمایشگاه بود.
طی سه روز برپایی این رویداد، ۸۰۰ غرفه در حوزه‌های: فرهنگی، اجتماعی، رسانه - روابط عمومی - تبلیغات، بهداشت – سلامت - محیط زیست، آموزش و مشاوره، کارفرینی - اشتغال و مدیریت، توانایی های خود را در معرض دید مدیران و فعالان این عرصه ها قرار دادند و در ایام برپایی این نمایشگاه، بیش از 200 نفر از مسئولین کشور از جمله ریاست جمهوری اسلامی ایران از غرفه ها بازدید کردند.
غرفه مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی نیز در طی سه روز نمایشگاه فعال بود. رایزنی با معاونین رئیس جمهور، وزرا، معاونان وزرا، مدیرکل‏ها و سایر مسئولان از جمله برنامه‏های غرفه این مرکز بود که فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت‏های مرکز به منظور توسعه فعالیت‏ها و تعاملات مرکز به شمار می‏رفت.
از طرفی، آشنایی بسیاری از گروه های فرهنگی و تبلیغی با فعالیت‏های مرکز، زمینه خدمت‏رسانی بیشتر مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی به این گروه‏ها با رویکرد تسهیل‏گری را فراهم گردید.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما