شنبه 1 ارديبهشت 1403   17:19:21

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

پاسخگویی؛ مصداق اتم و اکمل تبلیغ

  • خلاصه :معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی طی بازدید از مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، پاسخگویی را مصداق اتم و اکمل تبلیغ و این مرکز را یکی از پرافتخار ترین مجموعه های دفتر برشمرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، طی جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ثنایی «معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی» از فعالان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در ماه مبارک رمضان و سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تقدیر به عمل آمد.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام والمسلمین ثنایی با بیان اینکه مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی یکی از پر افتخار ترین مجموعه های دفتر تبلیغات اسلامی است، اظهار داشت: اگر شخصیتی قصد بازدید از زیر مجموعه های موفق دفتر تبلیغات اسلامی را داشته باشد، یکی از جاهایی که می توان پیشنهاد کرد، این مرکز است.

وی در خلال بیان خاطره ای از دیدار با رهبر معظم انقلاب (دام ظله) که ایشان سه ویژگی عالِم، عامِل و آگاهی از مخاطب را لازمه کار تبلیغ دانستند، گفت: فعالیت کارشناسان این مرکز در حوزه پاسخگویی مصداق اتم و اکمل تبلیغ است.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه ضمن توصیه به روزآمدی و داشتن روحیه جهادی به کارشناسان مرکز، تصریح کرد: هر زمان روحیه اداری آمد، ما باختیم.

وی در قسمت پایانی سخنان خود، پاسخگویی در عرصه های میدانی مانند نمایشگاه کتاب را بسیار مهم برشمرد و تدکید کرد: حضور در این میدان ها، جایگاه روحانیت را در دیدگاه مخاطب تغییر می دهد و مخاطبان ما ذهنیت مثبتی از روحانیت پیدا می کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما