چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403   15:59:09

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

دیدار رئیس مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی از دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

  • خلاصه :رئیس مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با رئیس شعبه و رئیس و کارشناسان نمایندگی این مرکز در اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد اصغری «رئیس مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی» گزارش کوتاهی از فعالیت ها و تحولات انجام شده در دوره مدیریت جدید این مرکز ارائه و در ادامه برنامه‌های آینده این مرکز را ترسیم کرد.

وی به تعامل با انتشارات بوستان کتاب برای چاپ و توزیع آثار کارشناسان این مرکز در سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تفاهم انجام شده، چندین کتاب دیگر نیز در نوبت چاپ قرار دارد و این فعالیت به صورت مستمر ادامه پیدا خواهد کرد.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول احمدیان «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان» تصریح کرد: در پاسخگویی باید به جایگاه مرجع نخبگانی دست یابیم.

وی افزود: با پاسخگویی فعالانه در قالب ایجاد سؤال و کنش گری می توانیم به مرجع نخبگانی مثلاً جامعه هنرمندان دست پیدا کنیم و در پاسخگویی باید هدفمند و نقطه زن باشیم.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: برای نمایندگی های مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی با توجه به ظرفیت، قابلیت و تخصص ها نسبت به دیگر مراکز وجه تمایز قائل شویم.

در بخش دیگری از این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین محمد علیجانی «رئیس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی در اصفهان» اظهار داشت: تا به امروز شش کتاب با موضوع پرسمان دینی در این نمایندگی منتشر و تا پایان سال جاری دو اثر دیگر منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: فرآوری، تنظیم و آماده سازی سوالات موجود در قالب کتاب، یک فعالیت منحصر به فرد برای نمایندگی اصفهان به حساب می آید.

رئیس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان تصریح کرد: با توجه برگزاری چند دوره سطح 3 مشاوره اسلامی در مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، زمینه جذب و به کارگیری آنها در گروه پاسخگویی مشاوره به صورت تخصصی فراهم است.

در قسمت پایانی این دیدار، رئیس و معاونان مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی به سؤالات کارشناسان نمایندگی این مرکز در اصفهان پاسخ دادند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما