جمعه 10 فروردين 1403   14:21:07

(مهار تورم، رشد تولید)

print

تاكيد اعضاي كميسيون فرهنگي مجلس بر توسعه فعاليت هاي مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني

  • خلاصه :اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بازديد از مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم بر توسعه فعاليت هاي اين مركز تاكيد كردند.
به گزارشپایگاه خبری دفتر تبليغات اسلامي( تبلیغ نیوز )،‌ شماری از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به منظور آشنايي با فعاليت هاي مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم در اين مركز حضور يافتند.

حجت الاسلام والمسلمين اصغري رئيس مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني و حجت الاسلام والمسلمين مخدوم مدير كل حوزه رياست دفتر تبليغات اسلامي در اين بازديد در سخناني ضمن عرض خيرمقدم به اعضاي كميسيون فرهنگي مجلس به معرفي مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني، چشم انداز و ‌ظرفيت ها پرداختند.

اعضاي كميسيون فرهنگي مجلس نيز در اين بازديد با اشاره به ضرورت پاسخگويي به سوالات ديني جامعه، بر توسعه فعالينت هاي مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني و ضرورت حمايت از اين مركز تاكيد كردند.

*باید از مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی حمایت شود
حجت الاسلام والمسلمين سیدصادق طباطبایی‌نژاد عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشيه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار ما، عملکرد مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: عملکرد این مرکز در راستای مجموعه نیازهای فرهنگی کشور است.

وی با تقدیر از دفتر تبلیغات اسلامی بخاطر راه اندازی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی ابراز کرد: توانایی پاسخگویی برای جامعه مخاطب یقیناً بیش از حد حاضر است، اما باید حمایت های بیشتری صورت بگیرد تا سایر توانایی ها نیز شکوفا شود و این مجموعه با نشاط بیشتری به راه خود ادامه دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز با توجه به متغیرهای زیادی که در جامعه ما وجود دارد، سؤالات زیادی در ذهن جوانان ایجاد می شود که یکی از مراکزی که می تواند پاسخگوی مخاطب باشد مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبليغات اسلامي است.

وی عنوان کرد: مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی رویکرد و زیرساخت های بسیار خوبی دارد، اما بدون شک کافی نیست و باید توسعه پیدا کند.

*ضرورت پاسخگويي به سوالات مردم
همچنین، زهره سادات لاجوردی «دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی» در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: بازدیدی که از مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی داشتیم، نشان دهنده این است که فعالیت های بسیار مؤثری در حال انجام است و این پاسخگویی ها دسترسی مردم را به سؤالاتی که در زمینه های مختلف در ذهنشان است، تسهیل می كند. 

وی گفت: جا دارد که چنین مراکزی از لحاظ وضعیت و حجم کاری شان بیشتر شوند و دسترسی مردم راحت تر گردد، به این جهت که هیچ فردی در صف انتظار دریافت پاسخ شبهه خود نمانند.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به آشنایی که نسبت به مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی پیدا کردم، جای امیدواری دارد که اگر مجلس شورای اسلامی در زمینه بودجه ای بتواند کاری انجام دهد و مسؤولیتی بر عهده ما باشد که مطمئناٌ این مسؤولیت در راستای توسعه و گسترش این گونه مراکز بر عهده ما است و در مجلس خدمتگزار خواهیم بود.

پیش از این بازدید نیز، حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی بطور جداگانه از این مرکز بازدید کرده و با فعالیت های آن آشنا شده بود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما