جمعه 10 فروردين 1403   17:24:00

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در نخستین همایش «هوش مصنوعی و علوم اسلامی»؛

فعالیت های مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در زمینه هوش مصنوعی ارائه شد

  • خلاصه :فعالیت های مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در زمینه هوش مصنوعی در نخستین همایش «هوش مصنوعی و علوم اسلامی» ارائه گردید.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی( تبلیغ نیوز )، نخستین همایش ملی «هوش مصنوعی و علوم اسلامی» و نمایشگاه دستاوردهای حوزه در زمینه هوش مصنوعی، در سالن اجتماعات مدرسه معصومیه قم، و با حضور مدیر حوزه های علمیه و جمعی از بزرگان حوزه و دانشگاه برگزار شد.

در این همایش که به منظور آشنایی با تولیدات حوزه در زمینه هوش مصنوعی برگزار شد، محصولات نهادهای حوزوی در نمایشگاهی به این منظور ارائه شد.

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز با حضور در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای دیجیتالی مرکز در زمینه هوش مصنوعی را ارائه کرد؛ استفاده از هوش مصنوعی در موتورهای جستجو، استفاده از این فناوری در زمینه کمک به کارشناسان و در بخش های مختلف اپلیکیشن «پاسخگو»، از مهمترین فعالیت های مرکز در این عرصه علمی است.

شایان ذکر است با توجه به حجم بالای سؤالات ورودی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، سالهاست این مرکز از فناوری مذکور استفاده کرده و توسعه فعالیت ها در این عرصه بطور پیوسته در دستور کار بخش فناوری مرکز می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما