جمعه 10 فروردين 1403   01:01:31

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی؛

از سایت جدید انجمن گفتگوی دینی رونمایی شد

  • خلاصه :در نشستی با حضور کارشناسان انجمن های گفتگوی دینی و قرآنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، از سایت جدید انجمن گفتگوی دینی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، در این نشست، مهمترین مسائل انجمن های گفتگوی دینی و قرآنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی مورد بررسی قرار گرفت و در انتها از قالب و نرم افزار جدید سایت انجمن گفتگوی دینی رونمایی شد.

از مهمترین ویژگی های سایت جدید انجمن گفتگوی دینی می توان به طراحی مناسب، کاربری آسان‌تر، بومی سازی و استفاده از دیتابیس اختصاصی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی اشاره کرد.

شایان ذکر است سایت انجمن گفتگوی دینی مرکز به نشانی www.askdin.com و انجمن گفتگوی قرآنی به نشانی  www.askquran.ir زمینه گفت‌و‌گوی طولانی مدت راجع به یک سؤال و موضوع را فراهم کرده است و پرسشگران می توانند سؤالات خود را به صورت بحث های طولانی و ادامه دار با پاسخگویان مطرح کنند.

از دیگر مزایای این نوع مباحث، امکان استفاده و مشارکت دیگر افراد در بحث‌ها می باشد که با توجه به تکرار بسیاری از سؤالات و پرسش ها در ذهن نوع انسان‌ها، مراجعه به این بحث ها امکان یافتن پاسخی دقیق تر را با مشارکت و همفکری دیگران فراهم می آورد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما