پنجشنبه 9 فروردين 1403   23:37:00

(مهار تورم، رشد تولید)

print

از سوی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی صورت گرفت؛

اعلام ساعات کار و مسیرهای پاسخگویی به سوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی در ماه رمضان

  • خلاصه :مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان به صورت جدی تر از طرق مختلف به سؤالات مردم پاسخ می دهد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی طی اطلاعیه ای با تبریک حلول ماه پر خیر و برکت رمضان اعلام کرد که فعالیت این مرکز با جدیت بیشتر در ماه مبارک رمضان با توجه به نیاز مردم دنبال خواهد شد و توصیه هایی هم برای استفاده بهتر کاربران ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، بخش تلفنی مرکز همه روز با شماره 096400 از ساعت 8 تا 14 و 16 تا 20  به جز روزهای تعطیل پاسخگویی مردم می باشد.

سامانه پیامکی 30009640 ویژه پاسخگویی احکام با میانگین پاسخ طی دو روز سؤالات فقهی را پاسخ خواهد گفت.

در بخش پاسخگویی آنلاین از طریق سایت www.javab.ir/09640 از ساعت 8 الی 24 به صورت زنده پاسخگوی مخاطبین می باشد.

در بخش جوامع مجازی شامل ربات های پاسخگو در پیام رسان های سروش به نشانی http://sapp.ir/pasokhgoo_ir_bot  و بله به نشانی  https://ble.im/pasokhgoo_ir_bot  می باشد، امکان ارسال و دریافت پاسخ فراهم شده است.

بخش مکتوب این مرکز هم با رویکردی نخبگانی به صورت مکتوب، علمی - تحلیلی، تفصیلی و با ذکر منابع معتبر به ارائه پاسخ می پردازد؛ پرسشگران می توانند سؤالات خود را در این بخش از طریق نشانی  http://www.pasokhgoo.ir/send  ارسال کنند.

انجمن های مرکز با نام های انجمن گفتگوی دینی در سایت www.askdin.com و کانون گفتگوی قرآنی به نشانی www.askquran.ir با رویکردی متفاوت برای علاقه مندان به مباحث دینی و مذهبی است که پاسخ به سؤالات توسط کارشناس متخصص هر رشته و ارزیابی علمی، امکان تضارب آراء، مشارکت و و ارائه نظر برای سایر کاربران، ارائه مباحث به صورت یک پرسش و پاسخ جمع بندی کارشناسی شده، از ویژگی های این انجمن هاست و در این ماه مبارک بیش از پیش فعال خواهد بود.

با توجه به ترافیک بالای مسیرهای پاسخگویی، به مردم عزیز سفارش می شود که قبل از طرح سؤال از سایت های جواب که با نشانی‌های اینترنتی www.javabcity.ir  وwww.javab.ir  سؤال خود را جستجو و در صورت عدم دریافت پاسخ، از طریق درگاه های پاسخگویی سوال خود را مطرح کنند.

همچنین نرم افزاری «احکام روزه» در دو نسخه اندروید و ویندوز هم توسط مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی تولید شده است و کاربران می توانند این نرم افزار را از لینک http://pasokhgoo.ir/node/95792 دانلود  و نصب نمایند؛ این نرم افزار، سؤالات پرتکرار مخاطبان در موضوع روزه بوده که بر اساس فتاوای مراجع بزرگوار تقلید پاسخ داده شده است.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما