شنبه 1 ارديبهشت 1403   05:36:09

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی؛

مجلس یادبود حجت الاسلام والمسلین شهید دهقانی برگزار شد

  • خلاصه :مجلس یادبود حجت الاسلام والمسلین شهید دهقانی با حضور مسؤولان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی و خانواده این شهید برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مجلس یادبود حجت الاسلام والمسلین شهید دهقانی با حضور رئیس، معاونان و همکاران مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی و همچنین خانواده این شهید برگزار شد.
ساعت 3 عصر، هوا بارانی است. اولین بار است که همکاران با خانواده به مرکز می آیند. 
آخر می دانند همسر، دو دختر 8 و 5 ساله و خانواده شهید دهقانی هم در مرکز حضور دارند.
مجلسی خودمانی که رئیس، معاونان، پاسخگویان و کارمندان مرکز، همه میزبان و میهمان هستند و فضایی مهربانانه در نمازخانه مرکز حاکم شده است.
چند نفر از همکاران خیلی تلاش کردند، تلاشی که ساعت آن ثبت نشد و به عشق ادای دین به شهید بود.
سید محسن طباطبایی، دلهای همه را فاطمی و حسینی کرد، در مجلس شهدا، ذکر مناقب اهل بیت(ع) حال و هوایی دیگر دارد، گویی که خود شهید هم در جلسه حاضر است و به میهمانان خوش آمد می گوید.
حجت الاسلام والمسلمین هاشمی «رئیس گروه پشتیبانی علمی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی»، سخنانی درباره تاثیرات مجاهدت عاشقانه در عرصه علم و جهاد بیان کرد که شهید دهقانی از زیباترین مصادیق آن بود.
عکسی از تشییع جنازه شهید در صحن حرم فاطمه معصومه(س) است که گنبد حرم هم در سمت راست دیده می شود، در طرف دیگر عکس، طراح عکس، گنبد بارگاه حرم حضرت زینب(س) را طراحی کرده و عکس شهید هم در بالای عکس در بین ابرها، گویی شهید از عالم بالا به این مراسم نگاه می کند و بارگاه دو حرم رفت و آمد عاشقانه عشاق و مدافعان حرم و حریم اهل بیت(ع) بین قم و دمشق را به ذهن متبادر می کند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما