پنجشنبه 9 فروردين 1403   23:59:07

(مهار تورم، رشد تولید)

print

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با درک نیازها و مطالبات مردم و با هدف پاسخگویی تخصصی به سؤالات دینی اقشار مختلف جامعه، و با استفاده از اساتید و محققین حوزه علمیه در گروه‌های تخصصی علوم اسلامی: قرآن و حدیث؛ فقه؛ اخلاق؛ کلام و اعتقادات؛ تاریخ و سیره و مشاوره، مرکزی را تحت عنوان «مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی» در سال 1386 تأسیس نمود.
این مرکز به صورت مکتوب، تلفنی، فضای مجازی، پیامکی و رسانه ای پاسخگوی سوالات دینی است.
جهت ارتباط با این مرکز بر روی لوگوی ذیل کلیک نمایید.

آرشیو

در پاسخگویی به سوالات نسل جدید باید همدلی و همراهی کرد

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی گفت: امروزه نمی‌توان هیچ چیز را در عرصه پاسخگویی به سوالات دینی تحکم کرد و باید با نسل جدید همراه بود و با همدلی و همراهی می‌توانیم به دغدغه های دینی نسل امروز بپردازیم.

بررسی راهکارهای پاسخگویی به سوالات دینی به زبان انگلیسی

طی جلسه ای امام جماعت شیعیان خوجه اثنی عشری کشور تانزانیا و همچنین یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) از مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی بازدید کردند و راهکارهای گسترش همکاری ها بررسی شد.

تقویت پاسخگویی دینی

به گفته رئیس مرکز ملی پاسخگویی فعالیت های این مرکز در ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز با قوت بیشتر دنبال شد.

بررسی مسائل گذشته و آینده انقلاب با حضور نخستین فرمانده سپاه

اولین فرمانده سپاه، معاون سابق آسیا و اقیانوسیه وزرات امور خارجه، سفیر سابق ایران در چین و پاکستان از مرکز ملی پاسخگویی بازدید کرد و به تبیین راه طی شده در انقلاب اسلامی و چالش‌های پیش روی آن پرداخت.

چرا با وجود اعتقاد به قیامت، باز هم گناه می کنیم؟ / شفاعت در عالم برزخ هم ممکن است؟

دو پرسش و پاسخ از کتاب «پرسمان معاد» که از سوی از سوی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی، نمایندگی اصفهان تهیه و توسط انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به چاپ رسیده است.

تعامل مرکز ملی پاسخگویی با معاونت فرهنگی وزارت علوم

در جلسه «رئیس اداره برنامه ریزی و پشتیبانی مرکز ملی پاسخگویی» با دکتر عبدالحسین کلانتری «معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم ، تحقیقات و فن آوری» و مدیران معاونت فرهنگی این وزارتخانه، راه های تعامل و همکاری فی ما بین بررسی گردید.

معرفی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در شبکه قرآن؛ بازدید علمی دانشجویان باقرالعلوم(ع) از خبرگزاری صدا و سیما

با همکاری روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی و طی پیگیری صورت گرفته گزارشی از فعالیت های مرکز ملی پاسخگویی در دو قسمت از برنامه روزنه شبکه قرآن پخش گردید. همچنین بازدید علمی دانشجویان مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم(ع) از خبرگزاری صدا و سیما و چهارمین نشست تجربه‌نگاری مدیران رسانه در تهران برگزار شد.

اعلام آمادگی وزارت کشور نسبت به امضای تفاهم نامه همکاری با دفتر تبلیغات اسلامی

رئیس مرکز رصد اجتماعی وزارت کشور گفت: این مرکز آمادگی دارد که جهت ایجاد زیرساخت‌ها و هم‌بستگی داده مراکز و استاندارد‌سازی آن، تدوین نظام تعامل لازم با دفتر تبلیغات اسلامی را در قالب تفاهم نامه ای جامع برقرار سازد.

1234567>>>
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما