سه‌شنبه 4 ارديبهشت 1403   18:04:35

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

سرپرست اداره نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تبیین کرد:

افزایش 25 درصدی ظرفیت چاپخانه دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :سرپرست اداره نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: این چاپخانه در یک سال اخیر با افزودن سخت افزارهای مختلفی همچون دو دستگاه چاپگر افست توانسته است ظرفیت خود را تا 25 درصد ارتقا دهد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، محمدباقر انصاری در آیین افتتاحیه هفته پژوهش و هشتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی که با شعار «امتداد مسئله محوری در چرخه حکمرانی» در تالار امام حسین(ع) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، اظهرا داشت: در یک سال گذشته و از پاییز 1400 تا پاییز 1401 بالغ بر 181 اثر مکتوب از سوی دفتر تبلیغات اسلامی به چاپ رسیده است.

وی افزود: یکی از مشکلات اساسی که در تولید آثار پژوهشی همه ساله با آن روبرو بودیم، تأمین کاغذ بود؛ اما امسال با تدابیر هوشمندانه ریاست محترم دفتر تبلیغات اسلامی با این مسئله مواجه نشدیم.

سرپرست اداره نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خاطرنشان کرد: در یکسال گذشته بالغ بر 600 عنوان کتاب را به چاپ یا چاپ مجدد رسانده ایم که امری مبارک است.

وی از افزایش 25 درصدی ظرفیت چاپخانه دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: این چاپخانه با افزوده شدن سخت افزارهای مختلفی همچون دو دستگاه چاپگر افست توانسته است ظرفیت خود را ارتقا دهد.

رییس مؤسسه بوستان کتاب، راه اندازی 10 شعبه انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی را از دیگر دستاوردهای نشر این دفتر برشمرد و تصریح کرد: این موضوع در کنار راه اندازی فروشگاه مجازی کتاب توانسته است بر ارتقای فرهنگی جامعه کمک کند؛ ما به دنبال راه اندازی درگاه بانکی برای فروشگاه مجازی نیز هستیم تا دوستداران کتاب و کتابخوانی در سراسر دنیا بتوانند از محصولات دفتر تبلیغات اسلامی بهره ببرند.

وی در پایان با اشاره به اخبار تازه های نشر دفتر تبلیغات اسلامی افزود: خوشبختانه طی نُه ماه گذشته انتشار بیش از 200 خبر تولیدی در زمینه تازه های نشر دفتر تبلیغات اسلامی با بیش از 2300 انعکاس خبری را شاهد بوده ایم تا در این زمینه اطلاع رسانی لازم انجام گیرد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما