جمعه 10 فروردين 1403   11:33:12

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تاکید کرد:

لزوم تقویت نیروهای بومی و جهادی در جنوب شرق کشور

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بر حضور هر چه بیشتر نیروهای بومی و جهادی در منطقه جنوب شرق کشور تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در نشستی که با حضور نخبگان عرصه تبلیغ جنوب استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، به تقویت نیروهای بومی منطقه تأکید کرد و اظهار داشت: تقویت نیروهای بومی جز سیاست های قطعی و اصلی دفتر تبلیغات اسلامی می باشد و با توجه به تجربه ای که این نیروها از سطح منطقه دارند، می طلبد در امورات به کارگیری شوند.

وی گفت: پرچم مکتب اهل بیت(ع) در این منطقه به دست مبلغین جنوب شرق می باشد و باید این پرچم همیشه برافراشته نگه داشته شود که این خود نیز یک توفیق می باشد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بر حضور نیروهای جهادی و بومی در منطقه تأکید و تصریح کرد: هیچ نقطه ای در کشور به اندازه جنوب استان سیستان و بلوچستان نسبت به جمعیت طلبه ندارد و وجود بیش از دو هزار طلبه در این منطقه، خود مایه مباهات و دلگرمی می باشد و باید زمینه و انگیزه بیشتر برای حضور نیروهای جهادی و تبلیغی بومی در منطقه فراهم شود.

وی انگیزه سازی در میان مبلغین بومی را از ضروریات منطقه جنوب شرق دانست و افزود: با انگیزه سازی در میان طلاب جنوب شرق جهت ماندن و تبلیغ در منطقه می توان خلأهای تبلیغی را رفع کرد تا دیگری نیاز نباشد که مبلغ از مناطق دیگر کشورمان به این منطقه اعزام نماییم و این ظرفیت در بین نیروهای تبلیغی این منطقه وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد بر تشکیل مجمع روحانیون جنوب استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و اظهار داشت: پیشنهاد می شود جهت تسهیل در شناخت و بررسی معضلات فرهنگی و تبلیغی منطقه جنوب این استان و پیگیری و حل این معضلات، مجمع روحانیون جنوب استان با حضور نیروهای نخبه تبلیغی تشکیل گردد تا با همفکری و تبادل نظرات مشکلات پیگیری و حل شوند.

وی، تقویت بنیه علمی طلاب منطقه را از ضروریات دانست و گفت: با توجه به هجمه و فعالیت گروه های افراطی در منطقه و همچنین ضروری بودن بالا بردن سطح آگاهی های مبلغین منطقه جنوب شرق، باید دوره های آموزشی حضوری و غیرحضوری ویژه این طلاب برگزار شود که این مهم به زودی محقق خواهد شد و دفتر تبلیغات اسلامی امکانات و ظرفیت لازم جهت این امر مهم را دارا می باشد.

شایان ذکر است در ادامه این نشست، نخبگان گروه های تبلیغی به ارائه پیشنهادات و راه حل هایی در جهت بهتر انجام شدن فعالیت های فرهنگی و تبلیغی منطقه جنوب استان سیستان و بلوچستان پرداختند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما