سه‌شنبه 19 خرداد 1405   18:02:10

( اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیت ملی )

print

برگزاری دوره توانمندسازی کنشگری فضای مجازی برای مبلغان مدارس تهران در ایوان ری

  • خلاصه :دوره توانمندسازی کنشگری فضای مجازی ویژه مبلغان مدارس متوسطه شهر تهران با حضور اساتید حوزه ارتباط با نوجوان، رسانه و فضای مجازی در ایوان ری برگزار شد.
  • خلاصه :دوره توانمندسازی کنشگری فضای مجازی ویژه مبلغان مدارس متوسطه شهر تهران با حضور اساتید حوزه ارتباط با نوجوان، رسانه و فضای مجازی در ایوان ری برگزار شد.
  • خلاصه :دوره توانمندسازی کنشگری فضای مجازی ویژه مبلغان مدارس متوسطه شهر تهران با حضور اساتید حوزه ارتباط با نوجوان، رسانه و فضای مجازی در ایوان ری برگزار شد.
  • خلاصه :دوره توانمندسازی کنشگری فضای مجازی ویژه مبلغان مدارس متوسطه شهر تهران با حضور اساتید حوزه ارتباط با نوجوان، رسانه و فضای مجازی در ایوان ری برگزار شد.
  • خلاصه :دوره توانمندسازی کنشگری فضای مجازی ویژه مبلغان مدارس متوسطه شهر تهران با حضور اساتید حوزه ارتباط با نوجوان، رسانه و فضای مجازی در ایوان ری برگزار شد.
  • خلاصه :دوره توانمندسازی کنشگری فضای مجازی ویژه مبلغان مدارس متوسطه شهر تهران با حضور اساتید حوزه ارتباط با نوجوان، رسانه و فضای مجازی در ایوان ری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، این دوره با هدف ارتقای مهارت‌های مبلغان مستقر در مدارس متوسطه دوم شهر تهران برگزار گردید و شرکت‌کنندگان با مباحث تخصصی مرتبط با تیم‌سازی در فضای مجازی و شیوه‌های تعامل مؤثر با نوجوانان آشنا شدند. 
 
در بخش نخست برنامه، حجت‌الاسلام والمسلمین حاجیانی، مدیرکل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی، به تشریح اصول و روش‌های ساخت تیم در فضای مجازی پرداخت و نکاتی درباره ضرورت کار گروهی و مدیریت فعالیت‌های مجازی ارائه کرد. 

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و حدیث، درباره ویژگی‌های ارتباط مؤثر با نوجوان و راهکارهای تعامل سازنده از منظر روان‌شناسی تربیتی سخن گفت. ارائه‌های وی با استقبال شرکت‌کنندگان همراه بود. 
 
در بخش پایانی جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، رئیس اداره قرآن و عترت آموزش ‌و پرورش شهر تهران، بر اهمیت حضور هدفمند و اثرگذار مبلغان در مدارس تأکید کرد و برکات این حضور را برای نظام تعلیم و تربیت بسیار قابل توجه دانست. همچنین در ادامه نشست، پرسش و پاسخ با حضور وی و حجت‌الاسلام فجری، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی تهران، درباره روند اجرای طرح برگزار شد. 

این دوره با هدف ارتقای مهارت‌های عملی و ارتباطی مبلغان در مواجهه با فضای مجازی و نسل نوجوان برگزار شد و مسئولان ذی‌ربط بر تداوم چنین برنامه‌هایی برای تقویت فعالیت‌های تربیتی در مدارس تأکید کردند.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما