پنجشنبه 9 فروردين 1403   21:43:17

(مهار تورم، رشد تولید)

print

با حضور مسوولین حوزوی و کشوری صورت گرفت:

افتتاح مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور جمعی از مسوولین کشوری، حوزوی و استانی افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قطبی، مدیر عامل مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی در مراسم افتتاحیه صبح امروز این مرکز  تصریح کرد: ما امروز برنامه هشت‌گانه خودمان را ارائه خواهیم داد؛ همچنین یک اپلیکیشن تحت عنوان مدرسه آنلاین فانوس آماده کرده‌ایم که در پایان مراسم از آن رونمایی خواهد شد.
وی به مأموریت هشت‌گانه این مرکز اشاره کرد و افزود: مأموریت اصلی این مرکز، ترجمه ارزش‌ها، مفاهیم و مباحث مذهبی به خدمت، محصول و امثال این‌هاست.
مدیر عامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق به تلاش برای کاربست مفاهیم دینی در قالب محصولات فرهنگی اشاره کرده و اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم تا فناوری‌های فرهنگی را کاربست بدهیم و این مفاهیم را در قامت محصول ارائه بدهیم.
وی گفت: ما از ۲۷۰ گروه تبلیغی غربال کرده‌ایم و فعلا ۱۲ تیم را مستقر کرده‌ایم که این تیم‌ها خیلی فعال و آماده به‌کار هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین قطبی ادامه داد: ظرفیت مرکز، ملی دیده شده است و در آستانه طراحی و تولید یک فضایی هستیم که به صورت مجازی، مرکز رشد را برای کل کشور داشته باشیم و همه فرآیندها بتواند به صورت آنلاین در اختیار افراد قرار بگیرد که از دور دست‌ها، آن فرصت برابر ایجاد بشود و هرکسی صرفاً به لحاظ اینکه با مرکز کشور فاصله دارد، از این خدمات محروم نباشد و اگر درجایی استعداد و ایده خلاقی وجود دارد بتواند بهره بگیرد.
وی مرز تعامل علوم اسلامی و انسانی را نقطه ثقل این مرکز دانست و گفت: همه فرآیندهای آموزش، مشاوره و ... را در اینجا پیش‌بینی کرده‌ایم.
لازم به ذکر است در پایان مراسم، برنامه تبلیغی فانوس توسط دکتر سورنا ستاری و حجت‌الاسلام والمسلمین استاد واعظی رونمایی شد.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما