جمعه 10 فروردين 1403   01:44:09

(مهار تورم، رشد تولید)

print

بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بمناسبت روز جهانی قدس

  • خلاصه :دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای بمناسبت روز جهانی قدس، بر ضرورت شرکت در راهپیمایی این روز تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، متن این پیام بدین شرح است: تعیین روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) نقطه عطفی در رهبری حکیمانه آن پیرفرزانه در جهان اسلام و ودیعه ای ارزشمند از سوی خداوند به انقلاب اسلامی و مردم مسلمان وستمدیده جهان است.
اینک با گذشت بیش از ۴۰ سال از این ابتکار راهبردی و معجزگون معمار کبیر انقلاب اسلامی و تداوم راهبری اهداف این اقدام مبارک توسط خلف صالح آن حضرت، سکاندار شجاع، بصیر و دوراندیش انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای، آرمان «آزادی قدس شریف» و «رهایی مردم فلسطین» به یک مسأله و خواست جهانی تبدیل شده است.
موفقیت های مقاومت اسلامی در منطقه  طی سال های اخیر نشانگر این است که تفکر مقاومت و ضد اشغالگری در عمق وجود نسل‌های نوین حق طلب بویژه فلسطینی ها ریشه دوانده و به پشتوانه ۷۰ سال مقاومت و ایستادگی اسلاف می‌رود تا طومار اشغالگران را در هم بپیچد.
بی شک، طرح تبلیغاتی و سیاسی معامله قرن، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، به رسمیت شناختن جولان و تروریستی اعلام نمودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش‌های مزبوحانه آمریکایی- صهیونیستی است که راه به جایی نخواهد برد و به بایگانی ده‌ها طرح‌ گذشته شکسته خورده آنان خواهد پیوست.
دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، اطمینان دارد که مسلمانان نماز وحدت را در جایگاه مقدس قبله اول مسلمانان و پایتخت سرزمین واحد فلسطین قدس عزیز برگزار خواهند نمود و بر خود فرض می داند ضمن تبعیت از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و تجديد ميثاق با ولی امر مسلمين جهان حضرت آيت الله خامنه ای، از همه گروه ها و جريانات سياسی، دعوت نماید تا در راهپيمايی پرشكوه روزجهانی قدس شرکت نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما