نشست توجیهی معاون منابع انسانی پژوهشگاه
نشست عمومی همکاران معاونت منابع انسانی و پشتیبانی پژوهشگاه برگزار شد نشست عمومی همکاران معاونت منابع انسانی و پشتیبانی برای ارائه گزارش میزان تحقق برنامه¬ها در سه ماهه اول سال 97 ادارات معاونت منابع انسانی و پشتیبانی با حضور رؤسای ادارات با همکاران زیرمجموعه برگزار شد.

در ابتدای جلسه، دکتر علی اکبری معلم، معاون منابع انسانی و پشتیبانی ضمن خیر مقدم به همکاران این معاونت، هدف از این نشست عمومی را تقدیر از تلاش خالصانه همکاران در سال 97،  بهره گیری از خرد جمعی، تقویت همگرایی و ایجاد فهم مشترک، محاسبه عملکرد (نگاهی به عملکرد معاونت در سال 97)، یادآوری اصول، سیاستها و اولویتهای پژوهشگاه و معاونت در سال 97، استماع نظرات همکاران به صورت مستقیم و تأکید بر ضرورت داشتن برنامه سالانه و برنامه راهبردی عنوان کرد.

 در ادامه، رؤسای ادارات ضمن تشکر از برگزاری نشست عمومی معاون منابع انسانی و پشتیبانی با همکاران ادارات معاونت، گزارشی از عملکرد سال 97 حوزه خود را ارایه نمودند.

در ابتدا، آقای مفرح رییس اداره امور مالی و عامل ذیحساب اهم فعالیتهای اداره خود را بیان کرد.

 سپس آقای موسیوند رییس اداره امور پشتیبانی، اهم فعالیتهای اداره خود را پشتیبانی از 5 نمایشگاه (نمایشگاه تونس، نمایشگاه کابل، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه قرآن و مدرسه امام کاظم(ع))؛ و پشتیبانی از جلسات تالارها که جمعا 65 مورد بوده است عنوان کرد.  

در ادامه جلسه، حجت الاسلام تیموری رییس اداره منابع انسانی اهم فعالیتهای اداره خود را ساماندهی دبیرخانه اداره منابع انسانی؛ توسعه ورزش همگانی و ایجاد روحیه نشاط و سلامت همکاران؛ رسیدگی و مراقبت از ماشینهای اداری؛ گزارش ایمیل پژوهشگاه؛ همکاری در بازنگری دستورالعمل انتخاب اداره برتر؛ پیگیری اجرای آیین نامه ارزشیابی همکاران در سال 97 بیان کرد.

در ادامه این جلسه، دیگر همکاران این معاونت به برخی از مسائل خود اشاره کردند و پیشنهادهایی را ارایه دادند.

در پایان این جلسه دکتر اکبری معلم به اظهارنظر در مورد صحبتهای همکاران و مشکلات آنان پرداختند و خواستار آن شدند که رؤسای ادارات اهتمام بیشتری به مسائل و پیشنهادهای همکاران داشته باشند تا دوستان با روح و روان آسوده به کارهای خود ادامه دهند. در خاتمه در خصوص هر یک از مباحث مطرح شده تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
اخبار
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 2720
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما