1

2
همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) مراسم تکریم از مقام جانباز در پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن برگزار شد بمناسبت میلاد حضرت ابوالفضل (ع) مراسم تجلیل از مقام جانباز به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.
مراسم پاسداشت مقام جانباز هم ‌زمان با اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، با حضور حجت الاسلام والمسلمین لطف الله خراسانی، جانباز 50 درصد و عضو هیئت علمی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی و جمعی مدیران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن، در سالن شیخ طبرسی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن برگزار شد.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مقدم رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن ضمن تبریک ایام شعبانیه و خیرمقدم، آرامش امروزی کشور را مرهون خون پاک شهیدان و ایثارگران و جانبازان دانستند و نسبت به برگزاری این مراسم ابراز خرسندی کردند.
در ادامه علی اکبری معلم، معاون منابع انسانی و پشتیبانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه، هدف از برگزاری این مراسم را تقویت فرهنگ جهاد و شهادت دانسته و گفت: در مجموعه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی 50 درصد از کارکنان و 60 درصد از اعضای هیأت علمی ایثارگر هستند که از این میان 10 درصد کارکنان و 12درصد اعضای هیأت علمی جانباز هستند.
وی افزود: حجت الاسلام لطف الله خراسانی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با 50 درصد جانبازی، بالاترین درصد جانبازی در میان جانبازان پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی را داراست و همکاری با ایشان از افتخارات پژوهشگاه می باشد.
سپس حجت الاسلام والمسلمین لطف الله خراسانی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: بنده نیز به نوبه خود اعیاد شعبانیه را تبریک و بابت برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم و آرزویی جز توفیق عاقبت به خیری ندارم.
در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین یعقوب نژاد معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی وجود جانبازان عزیز در دفتر تبلیغات و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی افتخاری برای مجموعه دانسته و افزود: حجت الاسلام خراسانی شخصی مهذّب و ستونی است و راه و مسیر ایشان راه حضرت ابوالفضل است.
سپس حجت الاسلام والمسلمین علی خراسانی، مدیر گروه دائره المعارف‌های قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن ضمن تقدیر از برگزاری این مراسم افزود: حجت الاسلام لطف الله خراسانی از سال 1376 با پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و گروه دائره المعارف‌های قرآنی این پژوهشکده همکاری دارد و همیشه پیشرو و سرآمد بوده و وجود ایشان انگیزه ای برای تلاش بیشتر سایر همکاران می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین نوروز نژاد، مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی نیز ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز گفت: طبق آیین نامه‌ای که در سالیان گذشته در اداره بیمه و رفاه دفتر تبلیغات تدوین شده، برنامه تقدیر از ایثارگران دفتر وجود دارد. برگزاری این مراسم را به فال نیک می گیریم و امیدواریم همچون سالیان گذشته این مراسم ادامه داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین تیموری، رئیس حوزه ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: بنده نیز به نمایندگی از حوزه ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این روز را خدمت همکاران جانباز مجموعه دفتر تبلیغات تبریک گفته و همانطور که رهبر انقلاب فرموده اند، جانبازان شهیدان زنده هستند.
در پایان این مراسم از حجت الاسلام و المسلمین لطف الله خراسانی، تقدیر و لوح یابودی از سوی معاونت منابع انسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به وی اهدا شد.
 
منبع: تولید محتوای پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
اخبار پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 3078
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما