تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
گروه فرهنگی تبلیغی الهادی علیه السلام
گروه فرهنگی تبلیغی الهادی علیه السلام
1398/3/20 دوشنبه ابتکار جالب گروه فرهنگی تبلیغی الهادی علیه السلام؛ آموزش احکام به دانش آموزان با چاشنی بازی و ریاضی + تصاویر سرپرست گروه فرهنگی تبلیغی الهادی علیه السلام وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با تعامل و همفکری سایر اعضای گروه به این نتیجه رسیدیم که تقارن ماه مبارک رمضان و ایام امتحانات فرصت خوبی است تا دانش آموزان را هم با معارف دین آشنا کرده و هم از نظر درسی به آن ها کمک کنیم.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین حسن منصوری در گفت وگویی اظهار داشت: با توجه به این که چندین سال است در بحث تبلیغ برنامه اجرا کرده ایم اما امسال در ماه رمضان برنامه متفاوتی را دنبال کردیم.

وی افزود: با توجه به شرایط تبلیغاتی موجود به ویژه در فضای مجازی لازم است طلاب در عرصه تبلیغ به شکل نوین و جذاب وارد شوند.

سرپرست گروه فرهنگی تبلیغی الهادی علیه السلام بیان کرد: تقارن ماه مبارک رمضان و ایام امتحانات فرصت خوبی فراهم کرد تا کلاس های تقویتی برای دروسی مانند ریاضی و عربی توسط طلاب و استادان تشکیل شد و در کنار آن کلاس درس احکام ویژه نوجوانان نیز برگزار گردید.

شرکت بیش از 50 دانش آموز در دوره های آموزشی گروه الهادی
وی با بیان اینکه برای اولین بار از دانش آموزان مقاطع ششم و هفتم دعوت شد تا در کلاس ها شرکت کنند، گفت: برنامه ها را برای سه گروه اجرا کردیم و جمعا 19 دختر و 13 پسر در مقطع ششم و 20 پسر در مقطع هفتم در کلاس ها شرکت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین منصوری اضافه کرد: برنامه های درسی دانش آموزان پسر در حوزه علمیه و برنامه های درسی دختران در مهد قرآن شهر هرند برگزار شد.

وی با اشاره به تیم شش نفره این گروه تبلیغی آموزشی، بیان کرد: دروس توسط شش نفر از اساتید، طلاب و مبلغان خیلی خوب حوزه به دانش آموزان آموزش داده شد.

سرپرست گروه فرهنگی تبلیغی الهادی علیه السلام با اشاره به استقبال خوب نوجوانان و خانواده ها از برنامه های گروه تبلیغی الهادی علیه السلام، اذعان کرد: به دلیل کم تجربگی و نیز کمبود امکانات نظیر نداشتن بیمه برای دانش آموزان، برنامه را وسعت چندانی ندادیم، اما قصد داریم در تابستان جاری و ماه رمضان های سال های بعد با برطرف کردن اشکالات، برنامه را دقیق تر به پیش ببریم.

وی در خصوص مطالب آموزشی در کلاس احکام نوجوانان، اظهار کرد: سعی شد در این کلاس احکامی به دانش آموزان آموزش داده شود که در کتب درسی مطرح نشده و مورد نیاز نوجوانان است، به ویژه برای دختران که به بلوغ رسیده و باید به احکام توجه داشته باشند.

لزوم ورود طلاب به گعده های دانش آموزی با شیوه نوین
حجت الاسلام و المسلمین منصوری در ادامه پیرامون ضرورت ورود مبلغان دینی به گعده های نوجوانان و کودکان، گفت: با توجه به شرایط تبلیغاتی موجود به ویژه در فضای مجازی لازم است طلاب حساسیت به خرج داده و در این عرصه به شکل نوین و جذاب وارد شوند.

وی تاکید کرد: مبلغان لازم است تا در گام اول وظیفه خود را بدانند و دوم در عرصه های مورد نیاز با خلاقیت و دلسوزانه وارد شوند و نوجوانان را مانند فرزند دانسته و بدانند ضمیر آن ها همچون زمین بایر است و می توان با مطالب و افکار خوب بنیه فکری صحیحی را برای آن ها ایجاد کرد.

رضای پروردگار موجب برکت در امر تبلیغ است
سرپرست گروه فرهنگی تبلیغی الهادی علیه السلام در توصیه ای به مبلغان، خاطر نشان کرد: اگر طلاب علاوه بر آشنایی و فراگیری علوم روز و بالا بردن سطح حوزوی خود، هدف خود را رضای پروردگار قرار دهند حتماً در کار خود موفق خواهند شد.

مشاهده در خبرگزاری حوزه


 

















 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 857
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما