تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
سیل
1398/1/25 يكشنبه یادداشت؛ جوانِ انقلابی، سرشار از امید و اراده یادداشتی از حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان روحِ حاکم در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، امید و اراده ی جوان انقلابی است، در واقع این بیانیه بر این سه رکن استوار است.

جوان انقلابی، جوانی است که بارِ مسئولیتِ گام دوم انقلاب اسلامی را بردوش می کشد و با امید به آینده ای روشن و متعالی، دارای اراده قوی و مقاوم است.

جوانی که در انقلاب، دفاع مقدّس، رزم اقتصادی ورونق تولید، رزم فرهنگی، رزم اجتماعی و رزم علمی، همواره درخشیده و مایه عزت و افتخار ایران اسلامی بوده و خواهد بود.

برای جوان انقلابی فرقی نمی کند که میدان کارزارش رویارویی با بَعث عراقی است یا داعش آمریکایی ویا حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله، برایش تفاوت ندارد که اسلحه اش تفنگ باشد یا قلم و یا بیل.

مهم، دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی، چه در لباس سبز سپاهی و بسیجی، یا در لباس سفید پزشکی، با عمامه باشد یا چکمه.

زیباتر آنکه بر سر، عمامه، بر تن، لباس سپاهی و به پا چکمه ارتشی داشته باشد و با بیلِ کشاورز و فرغونِ کارگر در کنار عرب اهواز یا لرِ لرستان برای میهن اسلامی خدمت کند.

مَه رویانِ چکمه پوش، که عبادت شعبانیه خود را با "
مُوَاسَاةَ مَنْ قَتَّرْتَ عَلَيْهِ مِنْ رِزْقِكَ" به صورت عملی تقدیم به پیشگاه خداوند کرده تا برای آینده انقلاب دست در دست مردم عزیز  و شریف ایران اسلامی، گام دوم را محکم و اساسی بردارند.

مشاهده در خبرگزاری فارس
مشاهده در خبرگزاری حوزه
مشاهده در خبرگزاری ایکنا
مشاهده در پایگاه ندای اصفهان
مشاهده در خبرگزاری برنا


 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 200
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما