پنجشنبه 30 فروردين 1403 16:14:33
 







کانال دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان
 
سفر تیجانی به خوزستان

سفر تیجانی به خوزستان

سفر تیجانی به خوزستان

سفر تیجانی به خوزستان
1398/6/5 سه‌شنبه علامه دکتر سید محمد تیجانی به استان خوزستان سفر کرد علامه دکتر سید محمد تیجانی، مستبصر بین المللی به دعوت دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان جهت حضور در مراسمات عید غدیر، دهه ولایت به استان خوزستان سفر کرد.  

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، علامه دکتر سید محمد تیجانی، مستبصر بین اللمی جهت حضور در مراسمات بزرگ و پر شور عید غدیر، دهه ولایت به دعوت دفتر تبلیغات اسلامی خورستان به این استان سفر کرد.

بر اساس این گزارش، مراسمات عید غدیر در استان خوزستان هر ساله با برگزاری جشن های باشکوه و با حضور شخصیت های بین المللی گرامی داشته می شود که امسال نیز این مراسم با حضور دکتر سید محمد تیجانی در شهرهای مختلف استان خوزستان برگزار شد.

دکتر سید محمد تیجانی در نخستین برنامه خود در میان مردم منطقه قلعه چنعان شهرستان کارون حضور یافت و در سخنانی فضائل و منزلت های حضرت امام علی (ع) را برای مردم این منطقه تشریح کرد.

همچنین دکتر تیجانی پس از حضور در میان مردم منطقه قلعه چنعان، به شهر کوت عبدالله سفر کرد و از طرح ضیافت علوی، پخت غذای 140 هزار نفری ویژه عید غدیر بازدید کرد و از نزدیک در جریان طبخ غذای عید غدیر قرار گرفت.

 حضور در میان مردم منطقه ملاشیه اهواز از دیگر برنامه های دکتر تیجانی به استان خوزستان بود؛ وی با حضور در جشن مردمی عید غدیر خم در مسجد الرسول و مسجد نور ملاشیه در میان مردم این منطقه سخنرانی کرد.

بازدید از طرح ضیافت علوی، پخت غذای 140 هزار نفری ویژه عید غدیر در منطقه آخرآسفالت، حضور در مراسم جشن حسینیه ام البنین علیه السلام عامری، شرکت در جشن بزرگ و باشکوه شهر حمیدیه و سخنرانی در جمع مردم شهر رفیع از دیگر برنامه های دکتر تیجانی در استان خوزستان بود.

همچنین دکتر تیجانی در همایش غدیر که شهرستان کارون برگزار شد، شرکت و به ایراد سخنانی درباره منزلت عید غدیر پرداخت؛ پس از شرکت در این همایش با سفر به بخش شاوور از توابع شهرستان شوش، در جشن مردمی عید غدیر شرکت کرد.

همچنین دکتر تیجانی در مراسم عمامه گذاری طلاب مدارس علمیه امام خمینی(ره) و الغدیر اهواز شرکت کرد.

دیدار با آیت الله موسوی جزایری، رییس حوزه علمیه خوزستان، آیات شفیعی و حیدری نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین علی نژاد رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، سردار شاهوار پور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان و استاد عبدالکاظم علی نژاد، پژوهشگر و نویسنده خوزستانی از دیگر برنامه های تیجانی در خوزستان بود.

همچنین دکتر تیجانی با حضور در زندان خوزستان با سرکردگان وهابی دستگیر شده این زندان دیدار و درباره مسائل مختلف به مناظره پرداخت.

 
امتیاز دهی
 
 

 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما