پنجشنبه 9 فروردين 1403 16:28:27
 







کانال دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان
 
محمد آل مبارک
1398/4/20 پنجشنبه دوره تخصصی ولایت فقیه در سال 97 در اهواز برگزار شد دوره تخصصی ولایت فقیه در سال 97 در اهواز برگزارشد  

حجت الاسلام محمد آل مبارک، رییس اداره آموزش مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، با اشاره ب برگزاری دوره تخصصی ولایت فقیه، اظهار داشت: این دوره در بهمن و اسفند 97 در 3 روز برگزار شد.

رییس اداره آموزش مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که این دوره تخصصی برای نخستین بار است که در خوزستان برگزار می شود، ابراز داشت: یکی از نقاط کلیدی و مهم کارآمدی و سربلندی نظام اسلامی در همه عرصه ها مقوله ولایت فقیه است که باید به شکل تخصصی به آن پرداخته شود.

حجت الاسلام آل مبارک با اشاره به موضوعات مطرح شده در این دوره، بیان داشت: ولایت فقیه در قانون اساسی، ادله ولایت فقیه، کارآمدی نظام اسلامی، پیشینیه تاریخی ولایت فقیه، نظام سیاسی مبتنی بر ولایت فقیه و ولایت فقیه و دمکراسی؛ مردم سالاری دینی از جمله موضوعاتی است که در این دوره مطرح شده است.

رییس اداره آموزش مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: در این دوره حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین جوان آراسته، حجت الاسلام و المسلمین دکتر نجف لک زایی و حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم سخنرانان این دوره بودند.

 
امتیاز دهی
 
 

 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما