پنجشنبه 9 فروردين 1403 16:28:27
 







کانال دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان
 
حجت الاسلام فرطوسی
1398/6/5 سه‌شنبه اعزام 510 مبلغ خواهر و برادر به مناطق محروم خوزستان ویژه ایام محرم کارشناس اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از اعزام 510 مبلغ خواهر و برادر ویژه ایام محرم به مناطق مختلف و محروم خوزستان خبر داد.  

حجت الاسلام مهدی فرطوسی، کارشناس اعزام مبلغ برادران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در گفت و گو با روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به آغاز ماه محرم و عزاداری حضرت سید و سالار شهیدان امام حسین(ع)، از اعزام 510 مبلغ برادر و خواهر به نقاط مختلف خوزستان خبر داد و گفت: 180 مبلغ برادر و 80 مبلغ خواهر و 250 مبلغ اعزامی از استان قم به مناطق مختلف خوزستان اعزام می شوند.

کارشناس اعزام مبلغ برادران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، خاطرنشان کرد: این تعداد مبلغ در 27 شهرستان و 83 روستای محروم و آسیب پذیر خوزستان کار تبلیغی خود را آغاز می کنند.

حجت الاسلام فرطوسی با بیان این که موضوعات مختلفی از سوی مبلغان به مردم محروم گفته می شود، اهداف سیاسی و معنوی نهضت حسینی، تبیین گام دوم انقلاب در روایات و آیات و زمینه های تربیتی جامعه در عزای حسینی را اولویت تبلیغی مبلغان در ایام محرم دانست.

کارشناس اعزام مبلغ برادران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان به اهمیت تبلیغ دین مبین اسلام و لزوم مبارزه با شبهه افکنی دشمنان، ابراز داشت: دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به حقانیت تشیع و خدشه دار کردن اسلام ناب محمدی(ص) هستند که باید به وسیله تبلیغ و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام با آنها مقابله کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما