پنجشنبه 9 فروردين 1403 16:28:27
 







کانال دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان
 
حجت الاسلام آل مبارک
1398/4/20 پنجشنبه 13 دوره پاسخ گویی به شهبات ویژه آموزش و پرورش برگزار شد 13 دوره کوتاه مدت پاسخ گویی به شبهات ویژه معلمان و دبیران آموزش و پروش در سال 97 برگزار شد.  

حجت الاسلام و المسلمین محمد آل مبارک، رییس اداره آموزش مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، با اشاره به شبهه افکنی و سم پاشی عقیدتی دشمنان علیه تشیع، اظهار داشت: دشمنان از هر طریق در صدد گمراهی جامعه به ویژه جوانان هستند.

رییس اداره آموزش مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که باید در برابر شبهاتی که دشمنان ایجاد می کنند پاسخگو و هوشیار باشیم، بیان داشت: یکی از نیازهای اساسی جامعه به ویژه جوانان پاسخ گویی به شبهات و تفرقه افکنی دشمنان است.

حجت الاسلام و المسلمین آل مبارک با تأکید بر این که جوانان  به ویژه دانش آموزان یکی از اهداف دشمنان برای شبهه پراکنی هستند، از برگزاری 13 دوره کوتاه مدت پاسخ گویی به شبهات ویژه معلمان و دبیران آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این دوره در شهرستان های سوسنگرد، شادگان، حمیدیه، شوش، آبادان و ناحیه های 2 و 3  و 4 اهواز برگزار گردید.

رییس اداره آموزش مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان هدف از برگزاری این دوره ها را ارتقاء سطح علمی معلمان و دبیران جهت پاسخ گویی و رویارویی با شبهات دانش آموزان به ویژه وهابیت دانست و گفت: حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سید خضر و دکتر جبار سعیدوای از اساتید این دوره ها بودند.

حجت الاسلام و المسلمین آل مبارک با اشاره به تعداد نفرات شرکت کننده در این دوره ها، خاطرنشان کرد: حداقل 45 نفر و حداکثر 280 نفر در این دوره ها شرکت کردند که در کل جمعیتی بالغ بر بیش از 600 نفر از این دوره استفاده کردند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما