پنجشنبه 30 فروردين 1403 16:14:33
 







کانال دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان
 
آیت اله موسوی جزایری
1392/4/5 چهارشنبه آیت الله موسوی جزایری: ظهور منجی حقانیت دین مبین اسلام را می‎رساند نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ظهور منجی در آخر الزمان در کتب ادیان گوناگون جهان آمده است و به یقین این مسأله حقانیت دین مبین اسلام را می رساند.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به آثار تقوا در شخصیت و اندیشه مؤمن اظهار داشت: به یقین اگر کسی تقوای الهی را انجام و پیرو احکام خداوند متعال باشد جایگاه و منزلت وی نزد پروردگار بالا خواهد بود.

وی با تأکید بر این که مطلوب بودن شخصیت مؤمن به تقوا پیشه کردن وی بستگی دارد، تصریح کرد: خداوند متعال با عطا کردن نعمت های گوناگون به انسان خواهان رسیدن وی به تکامل بشری است.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که تقوا یکی از مهم ترین راه های توجه به جهان بینی الهی است، خاطرنشان کرد: تقوا داشتن یعنی تلاش برای عدم ارتکاب گناه، و اگر مرتکب گناهی شدیم توبه بهترین راه برای تقرب به خداوند متعال است.

استاد برجسته اخلاق حوزه علمیه خوزستان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن میلاد پر برکت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) ابراز داشت: ظهور فرزندی از فرزندان پیامبر اکرم(ص) در آخر زمان مسأله ای است که مذاهب اسلامی پیرامون آن اتفاق نظر دارند.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه با تأکید بر گرایش جوانان به مسأله مهدویت خاطرنشان کرد: مهدویت، انتظار و ظهور حضرت ولی عصر(عج) در برهه کنونی یکی از عمده ترین مسأله ای است که در دانشگاه ها و محافل معرفتی جوانان حرف نخست را می زند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: ظهور منجی در آخر الزمان در کتب ادیان گوناگون جهان آمده است و به یقین این مسأله حقانیت دین مبین اسلام را می رساند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 
Guest (PortalGuest)

نمايندگي خوزستان دفتر تبليغات اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما