مراسم تجلیل و تقدیر از حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی خوش لهجه، برگزار شد.

مراسم تجلیل و تقدیر از حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی‌خوش‌لهجه، برگزار شد.
مراسم تجلیل از حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی‌خوش‌لهجه همکار باز نشسته در مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام، مراسم تجلیل از حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی‌خوش‌لهجه با حضور معاون آموزش دفتر تبلیغات، مسئولین وهمکاران مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) و دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزارشد.
 بر اساس این گزارش حجت الاسلام و المسلمین مریجی در ابتدای این مراسم، به روایتی از امام صادق(ع) پیرامون عروج پیامبر اکرم(ص) به معراج اشاره کرد و افزود؛ در این روایت خدواند متعال در نکوهش دنیا و دنیاگرایان و تمجید از اهل آخرت، خطاب به پیامبر فرمود: یا اَحْمَدُ؛ اَبْغِضِ الدُّنْیا وَ اَهْلَها وَ اَحِبَّ الاْخِرَةَ وَ اَهْلَها... ایشان با تفسیر و توضیح بخشی از این روایت به نشانه‌های اهل دنیا ومذمت آنان نزد خدای متعال، اشاره کرد.
رئیس مؤسسه امام رضا(ع) در ادامه این مراسم به تجلیل و تکریم از خدمات ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین خوش‌لهجه پرداختند و افزود؛ ایشان که خود یک مبلّغ موفق وتأثیر گذار در عرصه جهاد فرهنگی هستند، در منصب اداری خود نیز، همواره موفق و منشأ اثر بوده و در طول خدمت خود در مؤسسه امام رضا علیه السلام همواره دغدغه خدمت رسانی به طلاب و فضلای ارجمند را داشتند. وی در ادامه افزود، ایشان بخاطر اخلاق و رفتارنیک خود، از جمله افرادی بود که همه کارمندان به ایشان علاقمند بودند.
متن تقدیرنامه رئیس مؤسسه امام رضا(ع) خطاب به حجت الاسلام والمسلمین خوش‌لهجه به شرح ذیل است؛
قال علی بن موسی الرضا علیه السلام:
                            مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللهَ عَزَّوَجَلَّ   
 همکار گرامی حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای  خوش‌لهجه(زیدعزه)
سلام علیکم؛
بی تردید،اعتلای فرهنگ غنی اسلام و ارزشهای ناب نبوی در گرو همت صادقانه وتلاش خالصانه انسانهایی است که در طول خدمت خود جزرضای الهی نیاندیشیده‌اند و اینان یقیناً نزد خدای کریم جایگاه کریمانه داشته، ازاین روخود را از هرگونه تقدیر مادی مستغنی می‌دانند. اما اکنون که جنابعالی به افتخار بازنشستگی نائل آمدید برماست که از تلاش خالصانه وحضورگرم سالیان متمادی شما درمجموعه دفترتبلیغات اسلامی ومؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) صمیمانه تشکرنموده و از خدای متعال سلامتی وتوفیق روز افزون شما را مسئلت می‌نمائیم.
 در پایان این مراسم، ضمن برگزاری مراسم خداحافظی همکاران با آقای خوش لهجه، هدیه‌ای نیز از طرف کارکنان مؤسسه امام رضا(ع) به رسم یاد بود به ایشان تقدیم گردید.






 
 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

موسسه آموزش عالي حوزوي امام رضا (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما