شركت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي در همايش فقه و مصلحت

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي بعنوان نهاد برگزار كننده در همايش فقه و مصلحت شركت مي كند.

دبير ستاد توسعه همكاري ها و تعاملات سازماني با اعلام اين خبر گفت: اين تصميم پيرو مذاكرات و توافقات صورت گرفته در دومين جلسه كارگروه پژوهشي همكاري هاي دفتر تبليغات اسلامي با دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت، كه با همت حجت الاسلام و المسلمين دكتر خيري، بعنوان عضو كميته علمي- اجرايي اين همكاري، در محل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي برگزار شد، اتخاذ گرديد.

محمدصالحي ادامه داد: در اين جلسه حجت السلام و المسلمين خيري به همراه آقايان كرم اللهي، مبلغي، زارع و پورطاهر از دفتر تبليغات اسلامي و حجج اسلام لطفي و محمدي از دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام حضور داشتند.

دبير شبكه همساز، با اشاره به ساير موضوعات مطرح در اين كارگروه، از جمله، پيشنهاد همكاري در برگزاري مشترك همايش حقوق شهروندي، و نيز برگزاري نشست هايي با موضوع ادبيات سياستگذاري كلان، اهم مصوبات جلسه را به اين ترتيب بيان داشت: مقرر گرديد پژوهشگاه پس از دريافت و بررسي محورهاي همايش حقوق شهروندي از دبيرخانه مجمع و آشنايي با ابعاد آن، تصميم گيري لازم به منظور مشاركت فعال در برگزاري اين همايش را به عمل آورد. همچنين نمايندگان دبيرخانه مجمع متعهد گرديدند بررسي و زمينه سازي لازم جهت برگزاري نشست هايي با عنوان ادبيات سياستگذاري كلان، با شركت پژوهشگران دفتر، را انجام دهند.

وي همچنين ابراز اميدواري كرد: با توجه به فضاي مساعد همكاري و پيگيري هاي جدي طرفين، در آينده نيز شاهد استمرار آن و به ثمر نشستن نتايج مفيد و رضايت بخش اين اقدامات باشيم.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 

 

 

 

Guest (PortalGuest)

دفتر برنامه ريزي و توسعه فناوري
مجری سایت : شرکت سیگما