نشست پنجم
1392/11/3 پنجشنبه پنجمین نشست انتقال تجربیات گروههای تبلیغی با موضوع تبلیغ د ر بین جوانان برگزار می شود
به گزارش سمتا، حجت الاسلام یحیی کمال سرپرست اداره گروه های تبلیغی گفت: در ادامه سلسله نشست های  انتقال تجربیات گروههای تبلیغی و در پی استقبال مبلغان و گروه ها، پنجمین  نشست با موضوع "تبلیغ د ر بین جوانان"  امروز پنجشنبه 3/11/92  ساعت 10 در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی تبلیغی  دفترتبلیغات اسلامی برگزار می شود .
وی گفت این نشست ها با هدف انتقال تجربیات،هم اندیشی و بررسی شیوه های تبلیغی گروه ها برگزار می شود، ابتدا گروه های تبلیغی - که موضوع فعالیت¬شان مرتبط با موضوع جلسه می باشد-  راهکارها و روش های خود را بیان می کنند و پس از بحث و بررسی حضار، کارشناس نشست به ارزیابی و تشریح  ابعاد موضوع خواهد پرداخت.
یحیی کمال گفت : این اداره تا کنون چهار نشست از این دست با موضوعات : تبلیغ در مناطق اهل سنت، تبلیغ دانش آموزی و تبلیغ در فضاهای خاص- فرودگاه ها،مترو،بیمارستان ها ، پارک ها، برگزار کرده است.
سرپرست اداره گروه های تبلیغی گفت: در پنجمین نشست، مدیران و جانشینان گروههای تبلیغی و سایر حضار از مباحث کارشناسی جناب حجت الاسلام والمسلمین مهکام بهره مند خواهند شد.
وی در پایان ضمن دعوت از همه همکاران وکارشناسان امر تبلیغ برای حضور  درا ین نشست ابراز امید واری کرد استمرار این نشست ها و هماهنگی بیشتر مبلغان ، کارشناسان و مدیران سبب ارتقاء کمی و کیفی تبلیغی معارف بلند اسلامی گردد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشيو اطلاعیه های اعزام مبلغ

 

www.samta.ir

Guest (PortalGuest)

سمتا
مجری سایت : شرکت سیگما