ملکی
1397/11/27 شنبه دبیر سومین جشنواره سراسری «جنّات»: آثار جشنواره «جنات» جهت انتشار گسترده در دسترس عموم قرار گرفت دبیر سومین جشنواره سراسری «جنّات» با توجه به استقبال خوب فعالان فضای مجازی و تولید کنندگان محتوا، آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره در دسترس عموم خصوصا مبلغان و فعالان حوزه فرهنگ قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین وحیدرضا ملکی «رئیس اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و دبیر سومین جشنواره جنات» در گفت و گویی بیان داشت: به اطلاع همه عزیزان شرکت کننده در جشنواره جنات با موضوع «انقلاب ۱۴۴۰ ساله» و علاقمندان آثار هنر انقلابی می رساند، با شروع بخش بازنشر این جشنواره، آثار دریافتی در دسترس عموم جهت انتشار گسترده در فضای مجازی و اماکن مذهبی و فرهنگی قرار داده شده است.

* چگونگی دسترسی به آثار جشنواره جنّات

وی با بیان مورد استقبال قرار گرفتن جشنواره «جنّات» اظهار داشت: بحمدالله شرکت کنندگان در این جشنواره با ارسال آثار خود، مشارکت قابل توجهی را در برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند که با انتشار این آثار توسط فعالین فضای مجازی و عرصه های فرهنگی، این اقدام فرهنگی و انقلابی را حمایت و طعم شیرین آن را دوچندان می کند.

دبیر سومین جشنواره سراسری «جنّات» گفت: منتشرکنندگان جهت دریافت آثار تولیدی که بخش قابل توجهی از آن توسط مبلغان گروه های تبلیغی اداره کل تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم می باشد، می‌توانند از طریق سایت مرسلون: http://morsalun.ir/1440،  کانال سروش: http://sapp.ir/majaziha، کانال ایتا: https://eitaa.com/majaziha مراجعه کنند.

* زمان و نحوه شرکت در بخش بازنشر جشنواره جنات

وی افزود: بخش بازنشر جشنواره جنات «انقلاب۱۴۴۰ساله» برای آن دسته از دارندگان محیط های مجازی است که مخاطبانی دارند و می توانند محتواهای مناسب معرفی شده در لینک های فوق را نشر دهند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی زمان اجرای این بخش را تا ۳۰ بهمن ۹۷ اعلام کرد و خطاب به شرکت کنندگان در بخش بازنشر اظهار داشت: مطالب که از لینک های معرفی شده بالا می باشد، لازم است در محیط های مجازی به طور دائم و مستمر در طول زمان اجرای بخش بازنشر به روز رسانی شود و هشتگ «# انقلاب۱۴۴۰ساله» هنگام نشر در شبکه های اجتماعی و پیام درج شود.

* نحوه گزارش بازخورد فعالیت بازنشری

وی به بیان نحوه گزارش عملکرد شرکت کنندگان در بخش بازنشر پرداخت و گفت: از ۲۵ بهمن تا ۳۰ بهمن۹۷، بخشی با نام «گزارش بازنشر» در صفحه جشنواره انقلاب ۱۴۴۰به آدرس www.f.balagh.ir ایجاد می شود که بازنشردهندگان قادر خواهند بود از طریق ارسال لینک پست از تمامی مطالب منتشره در صفحه ی گزارش دهی به همراه لینک کلی محیط بازنشر و یا ارسال عکس از صفحه (اسکرین شات) از کلیه مطالب منتشره در محیط های شبکه های اجتماعی و پیام رسانی که لینک پست ندارد و درج آدرس اینترنتی محیط انتشار نسبت به گزارش بازنشرهای صورت گرفته خود اقدام کنند.

دبیر سومین جشنواره سراسری «جنّات»  خاطرنشان کرد: ملاک انتخاب برگزیده در بخش بازنشر، بر اساس آمار بازخورد (بازدید کنندگان، لایک و...) می باشد؛ لذا بعد از دریافت بازخورد از مخاطبان، اقدام به تهیه عکس یا لینک پست از صفحه کرده و هرگونه آمار و اطلاعاتی که می تواند بازخورد واقعی بازنشر را نشان دهد، در گزارش قید شود. مطالب منتشر شده باید تا مرحله داوری این بخش از جشنواره (۷ اسفند ۹۷) در محیط مجازی موجود باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما