عکس
1397/10/12 چهارشنبه تعامل بخش اروپایی و آمریکایی امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری با دانشگاه باقرالعلوم(ع) ​​​​​​​در نشستی با حضور مسؤول بخش اروپایی و آمریکایی امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری مقرر شد تا فعالیت های بین المللی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با سرعت بیشتری استمرار یابد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین مریجی «رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع)» در این جلسه گزارشی از فعالیت های این دانشگاه و فعالیت های انجام شده در دانشکده زبان های خارجی و مطالعات بینا فرهنگی آن ارائه داد. 
وی اعلام آمادگی کرد تا در زمینه بررسی مسائل کشورهای آلمانی زبان همکاریهای لازم انجام شود و با حمایت بخش اروپایی و آمریکایی دفتر مقاممعظم رهبری فعالیت های بین المللی دانشگاه با سرعت بیشتری استمرار یابد.
حجت الاسلام والمسلمین سیدهاشم موسوی «مسئول بخش اروپایی و آمریکایی امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری» نیز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های دانشگاه باقرالعلوم(ع) در زمینه همکاری و حمایت از این فعالیت ها اعلام آمادگی کرد. 
در این جلسه توافق شد طرح جامعی از فعالیت های و برنامه های دانشگاه در حوزه بین الملل و سهم مشارکت و حمایت دفتر مقام معظم رهبری مشخص شود تا به زودی این فعالیت ها وارد فاز عملیاتی گردد. 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما