استیری
1397/8/24 پنجشنبه رییس اداره اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای معاونت فرهنگی تبلیغی خبر داد: حضور آثار رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی در جشنواره های داخلی و بین المللی رییس اداره اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از راهیابی تولیدات رسانه ای این اداره به جشنواره های معتبر داخلی و بین المللی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، محمدتقی استیری در گفت و‌گو با خبرنگار ما از راهیابی تولیدات رسانه ای این اداره به جشنواره های معتبر بین المللی و داخلی خبر داد.

وی با بیان این که فیلم کوتاه «ابتا» به جشنواره «میمو» در ایتالیا راه یافته است، افزود: این فیلم کوتاه که به کارگردانی سید محمود شریفی از اعضای گروه تبلیغ رسانه ای «با مؤمنان» ساخته شده است، در جشنواره بین المللی «todos somos otros» که به صورت مشترک در کشورهای مکزیک و آمریکا برگزار می شود هم حضور موفقی داشته است.

رییس اداره اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: تولیدات دیگری از گروه های تبلیغ رسانه ای به جشنواره های داخلی راه یافته اند که از آن جمله می توان به فیلم مستند «برای نبل، برای الزهرا» به کارگردانی محمدحسین همتی نژاد به جشنواره فیلم «مقاومت» اشاره کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما