نشریات مهر ماه
1397/8/19 شنبه به همت مرکز فرهنگی هنری؛ نشریات مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی ویژه آبان ماه 97 منتشر شدند ماهنامه های سلام بچه ها، پوپک و سنجاقک ویژه آبان ماه 97 به همت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، نشریات فرهنگی - آموزشی خردسال، کودک و نوجوان آبان ماه مرکز فرهنگی هنری همراه با مطالب و بخش‌های خواندنی به چاپ رسید.

* شماره 344 ماهنامه «سلام بچه ها»

سیصد و چهل و چهارمین شماره نشریه «سلام بچه‌ها» منتشر شد که در این شماره، داستان ها و پرونده‌های نابی از قبیل؛ رفاقت دروغی، قصه مارک ها و کتاب، داستان ارسالی یکی از مخاطبان نشریه به نام ترس، ماهی سفید کوچولو و... میهمان نوجوانان ایران اسلامی می‌شود.

سلام بچه های آبان در این بخش داستانی را با عنوان «رفاقت دروغی» برای نوجوانان نقل کرده است. این پرونده سعی بر معرفی والدین به عنوان بهترین دوست کودکان دارد و با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) درباره راستگویی و پرهیز از دروغ، تجربه ای از رفاقت های نادرست و سوء استفاده دیگران در یک رابطه دوستانه را در اختیار نوجوان می‌گذارد.

* شماره 292 ماهنامه «پوپک»

دویست و نود و دومین شماره از نشریه «پوپک»همراه با بخش ها و داستان های خواندنی از قبیل؛ معماهای باباروبی پیر، سه قصه قدیمی، ماجرای‌های آقای خوش خیال، خواننده دیروز مجله پوپک‌ و... به چاپ رسید.

معماهای بابا روبی پیر، بخش جدیدی از نشریه «پوپک» است که در طی دو ماه گذشته به نشریه اضافه شده و داستان یک روباه پیر به نام بابا روبی را برای کودکان نقل می‌کند. معماهایی که بابا روبی در جریان داستان برای دیگر حیوانات طرح می‌کند، موجب افزایش فعالیت ذهنی کودکان و اطلاعات عمومی آن ها می‌شود.

* شماره 164 ماهنامه «سنجاقک»

صد و شصت و چهارمین شماره نشریه سنجاقک منتشر شد. داستان های ریش بابا، گلدان قرمز و «چه خوب شد که افتادم» به همراه شعرها و دیگر داستان های خواندنی از جمله مطالب منتشر شده در این شماره است.

سنجاقک آبان ماه، همراه با بخش ها و مطالب آموزنده، اشعار و داستان هایی به مناسبت روز جهانی کودک و همچنین قصه ای از کرامت های امام حسن مجتبی(ع) و حضرت محمد(ص) به مناسبت سالروز شهادت و رحلت ایشان، میهمان خانه های کودکان ایران زمین شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت اشتراک نشریات این مرکز می‌توانند با شماره تلفن 37830244-025 تماس بگیرند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما