برنامه ریزی محتوای تبلیغ
1397/8/1 سه‌شنبه از سوی گروه تأمین منابع معاونت فرهنگی تبلیغی؛ جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی محتوای تبلیغ در مناطق مشترک برگزار شد جلسه هم اندیشی محتوای تبلیغ در مناطق مشترک به همت گروه تأمین منابع فرهنگی و تبلیغی معاونت فرهنگی تبلیغی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر مؤمنی «رئیس گروه تأمین منابع معاونت فرهنگی تبلیغی» در جلسه هم اندیشی محتوای تبلیغ در مناطق مشترک که با حضور رؤسای گروه های فعال تبلیغی در مناطق مشترک شیعه و اهل سنت و به همت گروه تأمین منابع معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با تأکید بر اهمیت و حساسیت تبلیغ در مناطق مشترک گفت: هماهنگی و همکاری گروه های تبلیغی در این مناطق به منظور تولید و ارائه محتوای مفید و ارزشمند، ضروری است.

وی افزود: از مبلغان فعال در مناطق مشترک، انتظار است که تجربیات تبلیغی خود و نیز موضوعات مورد نیاز تبلیغی را جهت تولید محتوای تبلیغی در اختیار گروه تأمین منابع قرار دهند.

رؤسای گروه های تبلیغی نیز ضمن استقبال از برگزاری جلسات هم اندیشی، تجربیات و مشکلات مناطق مشترک و نیز راهکارهای تبلیغی در این مناطق را ارائه کردند و بر ضرورت آموزش مبلغان اعزامی به مناطق مشترک و نیز تهیه محتوای تبلیغی متناسب با نیاز این مناطق تأکید نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما