حسنی
1397/7/8 يكشنبه به همت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی؛ افتتاحیه دوره تربیت مربی سواد رسانه برگزار شد افتتاحیه دوره تربیت مربی سواد رسانه با حضور رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، رفیع الدین اسماعیلی در مراسم افتتاحیه دوره جدید تربیت مربی سواد رسانه که در نگارستان اشراق برگزار شد، مسئله محوری و پژوهش محوری را دو اصل اساسی در سواد رسانه دانست و گفت: پژوهشگران و اساتید سواد رسانه ای، در این دوره سعی بر تفهیم ارزش ها و مسائل سواد رسانه بصورت مسئله محوری و پژوهش محوری دارند.
وی ایجاد و گسترش شبکه ابلاغی سواد رسانه ای را یکی دیگر از اهداف این دوره خواند و افزود: همه‌ی متقاضیان شرکت در دوره تربیت مربی سواد رسانه، که حدود 110 نفر از طلاب خانم و آقا هستند، اعم از افراد با تجربه، مبتدی و علاقه‌مند، در این دوره ثبت نام شده اند تا بتوانیم از حداکثر ظرفیت طلاب در آموزش سواد های رسانه ای استفاده کنیم.
در ابتدای این مراسم نیز محمد حسنی "رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی" طی سخنانی تصریح کرد: با توجه به معنای مجاهد و شرایط فرهنگی جامعه، پژوهشگران و فعالان رسانه ای مجاهدان جامعه امروزی هستند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما