نمایشگاه کتاب ارومیه
1397/6/21 چهارشنبه حضور فعال بوستان کتاب در شانزدهمین نمایشگاه کتاب استانی آذربایجان غربی موسسه بوستان کتاب با 300 عنوان اثر در نمایشگاه کتاب استانی آذربایجان غربی، حضوری پررنگ و متفاوت از هر سال دارد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، این نمایشگاه شانزدهمین نمایشگاه کتاب استانی آذربایجانغربی است که موسسه بوستان کتاب، متفاوت با سنوات گذشته و حتی پررنگ تر، در آن حضور دارد.
در این نمایشگاه علاوه بر فروش آثار بوستان کتاب که حدود 200 عنوان می باشد، بیش از 100 عنوان از آثار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی عرضه می گردد که تمایز و تفاوت این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه های قبل می باشد و انتظار می رود با استقبال گسترده تر مردم مواجه شود.
نمایشگاه مذکور از 20 تا 25 شهریور، به مدت 6 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های ارومیه دایر است و کتاب دوستان و علاقه مندان به مطالعه می توانند در ساعات 9 تا 12 و 16 تا 20 از نمایشگاه مذکور بازدید و کتاب های مورد نیاز خود را تهیه کنند.
مبلغ 450 میلیون تومان یارانه بن خرید کتاب برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده که علاوه بر تخفیف 20درصدی کارت های خرید کتاب که توسط بانک عامل مستقر در نمایشگاه توزیع می شود، ناشران نیز آثار خود را با 20درصد تخفیف عرضه می کنند؛ لذا کلیه آثار با تخفیف حداقل 40درصد برای کتب دوستان لحاظ می شود.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما