مستندسازی با موبایل
1397/4/10 يكشنبه فراخوان ثبت نام در کارگاه آموزشی «مستند سازی با موبایل» فراخوان ثبت نام در کارگاه آموزشی «مستند سازی با موبایل» از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، رفیع الدین اسماعیلی رئیس انجمن سواد رسانه طلاب کشور با اعلام این خبر گفت: این دوره ویژه طلاب و مبلغین و با حضور روح الله رفیعی از مدرسین برجسته مستندسازی که سابقه ساخت بیش از 150 مستند در داخل و خارج از کشور را دارد، برگزار می‌شود. 
وی تصریح کرد: در کارگاه آموزشی مستند سازی با موبایل که ‌به همراه کارگاه عملی است، مواردی همچون آشنایی با کارکردها و ویژگی‌های فیلم های موبایلی، آشنایی با قابلیت‌ها و محدودیت‌های موبایل جهت مستندسازی، آشنایی با اصول اخلاقی تصویربرداری از سوژه‌، آشنایی با نرم افزارهای تدوین موبایل، آشنایی با مبانی زیبایی شناسی تصویر شامل قاب بندی، رنگ بندی و... و ابزار و تجهیزات جانبی، ایده‌پردازی تا تعیین سوژه، تصویربرداری و صدابرداری با موبایل و کارگردانی با موبایل آموزش داده می شود. 
اسماعیلی اظهارداشت: این دوره از نیمه مردادماه سال جاری، روزهای پنج شنبه ها برگزار می شود و مبلغان می‌توانند مستندهای ساخته شده خود را جهت شرکت در دوره بعدی جشنواره فیلم اشراق به دبیرخانه این جشنواره تحویل دهند. 
وی اضافه کرد: همچنین این فیلم‌ها به نام خود مبلغان در کانال آپارات مرکز فرهنگی هنری به نام «اشراق» بارگذاری می‌شود. 
وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند تا 25 تیر ماه 1397  جهت ثبت نام در کارگاه بصورت حضوری همراه با مدارک شامل یک قطعه عکس و مبلغ 30 هزار تومان ودیعه به آدرس قم، خیابان شهداء (صفائیه)، کوچه 21، فرعی اول، سمت چپ، مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، انجمن سواد رسانه مراجعه کنند. 

 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما