صالحی
1397/3/3 پنجشنبه با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي؛ دومين کنگره شعر اهل بيت(ع) با معرفي نفرات برتر به کار خود پايان داد در اختتاميه اين کنگره کشوري از چهارده نفر از شاعران آئيني شيعه و اهل سنت با اهداء لوح يادبود، تنديس و هديه نقدي تجليل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومي دفتر تبليغات اسلامي، در دومين همايش ملي «شعر اهل بيت(ع)» که به همت معاونت فرهنگي تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم و با مشارکت شعبه خراسان رضوي اين دفتر در شهرستان تربت جام برگزار شد، با معرفي و تجليل از نفرات برتر در تالار جامي شهرستان تربت جام به کار خود پايان داد.
در مراسم اختتاميه اين کنگره کشوري که با حضور سيد عباس صالحي(وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي)، حجت الاسلام والمسلمين احمد واعظي(رييس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم) و جمعي از مديران اين دفتر برگزار شد، از چهارده نفر از شاعران آئيني شيعه و اهل سنت با اهداء لوح يادبود، تنديس و هديه نقدي تجليل به عمل آمد.
شعرای برگزیده این جشنواره عبارت از محمدعلی مجاهدی پدر شعر آیینی کشور از قم، مولوی سیف الدین فقهی سلجوقی شاعر اهل سنت از تربت جام، اراز محمد خرمالی شاعر اهل سنت از گنبد کاووس، ایرج مظلوم سامانی شاعر اهل سنت از تربت جام، حسین عبدی شاعر شیعه از تربت جام، حمید رضا سرور عظیمی شاعر شیعه از تربت جام و زهرا قاسمی شاعر آیینی شهرستان باخرز هستند.
همچنین از حجت الاسلام سید حسین سیدی شاعر آیینی از مشهد مقدس، مولوی عبدالله عبد الرزاقی شاعر آیینی اهل سنت از تایباد، صدیقه اسلامی شاعر اهل سنت از قشم، عبدالصمد اجباری شاعر اهل سنت از صالح آباد، فخرالدین زنده دل شاعر اهل سنت از تربت جام، ماموستا جلال مرادی، امام جمعه موقت بیجار، محمد عبدی، شاعر اهل سنت از تربت جام و مریم فیضی شاعر اهل تسنن از تربت جام در این کنگره با اهدای لوح یادبود، تندیس و هدیه نقدی تجلیل به عمل آمد.
گفتني است دومين کنگره شعر اهل بيت(ع) به همت دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم و مشارکت شعبه خراسان رضوي اين دفتر برگزار شد، 186 قطعه شعري از حدود 150 شاعر آئيني شيعه و اهلسنت از سراسر کشور به دبيرخانه اين کنگره ارسال شده بود.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما