اکبری معلم
1396/8/24 چهارشنبه معاون منابع انسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی: استفاده از ابزارهای روز در دفتر تبلیغات اسلامی امری اجتناب ناپذیر است معاون منابع انسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامیگفت: استفاده از ابزار های روز در قالب بررسی مسأله محوری در دفتر تبلیغات اسلامی امری اجتناب ناپذیر می باشد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، علی اکبری معلم با حضور در غرفه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی به واسطه اقتضای انقلاب اسلامی ایران و دوران معاصر و نشر و ترویج اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) به وجود آمده است، بنابراین با تحولات و تکنولوژی روز هم باید خود را تطبیق دهد، چرا که می خواهد اسلام سیاسی و اندیشه انقلاب اسلامی را در دنیای معاصر ترویج و تبلیغ کند، چاره ای جز این ندارد که با فناوری هایی که در دنیا مدام در حال به روز شدن هستند و یا به وجود می آید، خود را تطبیق دهد. 
وی استفاده از ابزارهای روز در دفتر تبلیغات اسلامی را امری اجتناب ناپذیر عنوان کرد و گفت: دفتر تبلیغات اسلامی در سالیان متمادی به این ضرورت رسیده است و در سطح هیئت امنای این دفتر سعی کرده اند که آن سمت گیری ها و سیاست های کلی دفتر تبلیغات اسلامی را در قالب بررسی مسأله محوری پیش ببرند و اخیرا در قالب تأسیس قطب های فکری فرهنگی سعی کرده اند به این ضرورت بپردازند و برای این کار، استفاده از ابزار های روز یک امر اجتناب ناپذیر می باشد و دفتر در این مسیر بوده و است. 
معاون منابع انسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامیبا بیان این که فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درخشش خوبی داشته است، تصریح کرد: محصولات دفتر تبلیغات اسلامی در بخش فناوری اطلاعات با توجه به برخی از مسئولانی که در این قسمت توجیه شده اند و توجه کافی دارند، از ابزار تکنولوژی استفاده کرده اند. پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در طی سال های اخیر در این زمینه درخشش خوبی داشته است. ورود جمهوری اسلامی ایران از جمله این دفتر در فضای مجازی امری ضروری و واجب است. 
وی با اشاره به حضور دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال گفت: این کار امر خوبی است. فعالیت در فضای مجازی تخصص های خود را می خواهد و اگر در این بخش کارشناسان مبرز کم هستند، باید تأمین شوند چرا که امروز برای استفاده از این فضای ضروری، انسان هایی را می طلبد که بتواند با چشمان باز به این فضا وارد شده و از امکاناتی که در این فضا وجود دارد، استفاده کنند و دفتر تبلیغات اسلامی در این زمینه به خوبی پیش رفته و برای این کار جای فعالیت فراوانی وجود دارد.
اکبری معلم در پایان با اشاره به لزوم ابتکار عمل در استفاده از فضای مجازی خاطرنشان کرد: البته در این فضا حداقل ها را داریم، برای این که ابتکار عمل را به دست بگیریم، بایستی بیش از این ها کارهایی را انجام دهیم. شورای مجازی که تشکیل شده، کار خوبی بود و آنها باید در این قسمت در سیاست گذاری ها در میدان کار و عمل فعالانه تر با انسجامی که می توانند ایجاد کنند، وضع بهتری را داشته باشیم. 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما