رفعتی قربان زاده

رفعتی
1396/8/9 سه‌شنبه سخنگوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور: توقف در عرصه فعالیت های سنتی برابر با از دست دادن حیات است  سخنگوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور بر لزوم حرکت نشریات دفتر تبلیغات اسلامی به سمت دیجیتالی شدن تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی با حضور در غرفه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، اظهار داشت: در عین حالی که فعالیت های مطبوعاتی و تبلیغی باید به صورت مکتوب حفظ شود، باید به سمت دیجیتالی و الکترونیکی حرکت کند، چرا که مردم کمتر مکتوبات منشور و مکتوب را می خوانند.
وی گفت: عصر، عصر ارتباطات و رسانه های دیجیتالی و الکترونیکی است و ان شاءالله دفتر تبلیغات اسلامی نیز باید این سمت حرکت کند.
سخنگوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور درباره برگزاری دوره های سواد رسانه از سوی دفتر تبلیغات اسلامی، تصریح کرد: یکی از بحث های خوبی که دفتر تبلیغات اسلامی راه اندازی کرده، بحث سواد رسانه ای است که در این زمینه پیشگام و پیش قدم شده است.
وی بر ورود قوی دفتر تبلیغات اسلامی به فعالیت های رسانه ای و الکترونیکی خاطرنشان کرد: با توجه به تبلیغات و فعالیت های نوین با فناوری که امروزه در اختیار ما قرار گرفته و باز شده است، اگر بخواهیم در این عرصه، در فعالیت های سنتی گذشته متوقف باشیم، در واقع می توان گفت که حیات خود را از دست داده ایم و زنده و پویا بودن به این است که امروز در فعالیت های رسانه ای دیجیتالی و الکترونیکی به طور قوی وارد باشیم. 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما