نشست گونه‌شناسی سیمای منجی در سینمای هالیوود
1396/2/24 يكشنبه به همت انجمن سواد رسانه های برگزار شد؛ گونه شناسی سیمای منجی در سینمای هالیوود با اکران و نقد فیلم مردان ایکس(آخر الزمان) که به همت انجمن سواد رسانه ای مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، به موضوع سینما، منجی و آخرالزمان پرداخته شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، فیلم مردان ایکس( آخرالزمان) در مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی اکران و نقد شد.
لازم به ذکر است این مراسم به همت انجمن سواد رسانه ای مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با حضور جمعی از برداران و خواهران طلبه و دانشجو برگزار شد.
همچنین گونه شناسی سیمای منجی در سینمای هالیوود از موضوعات مورد توجه در این نشست بود و به سینما، منجی و آخرالزمان پرداخته شد.
گفتنی است در ابتدای مراسم محمدحسین فرج نژاد از کارشناسان ادیان و مذاهب به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: افراد جادوگر، پیشگو و افرادی همانند این ها تماماً تحت تاثیر تفکرات کابالیستی هستند.
وی با بیان اینکه کلیت فیلم های هالیوودی آغشته به موضوع آخرالزمان است، افزود: دو نوع نگاه مکانی و زمانی در فیلم های آخر الزمانی وجود دارد.
در ادامه فیلم مردان ایکس (آخرالزمان) اکران شد و حجت الاسلام والمسلمین قهرمانی به نقد و توضیحاتی در مورد آن پرداخت.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما