قطبی
قطبی
1395/12/15 يكشنبه رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:  در سبک زندگی مسأله اصلی کالای فرهنگی و قدرت انتخاب مردم است رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه روزانه بیش از 10 بازی جدید در فضای مجازی دریافت می‌شود، گفت: بازی از انواع محصولات فرهنگی که صرفاً یک سرگرمی نیست، بلکه به عنوان یک رسانه می‌تواند یک پیام را در عمق جان کودک نفوذ دهد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغاتت اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قطبی در گردهمایی آموزشی و تبلیغی مبلغان ایام فاطمیه اصفهان اظهار کرد: موضوع تبلیغی ایام فاطمیه امسال را سبک زندگی قرار دادیم که هم جز مسائل روز جامعه و هم از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است. 
* جشنواره ایده‌های قرآنی تا پایان اسفند تمدید شد
وی با اشاره به اینکه جشنواره ایده‌های قرآنی با موضوع ترویج فرهنگ قرآن تا پایان اسفندماه فرصت دارد، افزود: این جشنواره در سه بخش محصولات، خدمات و فعالیت‌های قرآنی برگزار می‌شود که افراد برای ثبت ایده خود می‌توانند به آدرس www.Morsalat.ir مراجعه کنند، همچنین قرار است از اجرای ایده‌های برتر حمایت و پشتیبانی شود.
حجت الاسلام والمسلمین قطبی با اشاره به اینکه بازی یکی از انواع محصولات فرهنگی است که صرفاً یک تفریح و سرگرمی نیست، یادآور شد: هدف تمام رسانه‌ها انتقال یک پیام و اندیشه به مخاطب است که در بازی هم به عنوان یک رسانه می‌تواند یک پیام در عمق جان کودک نفوذ کند و در متن زندگی او برای نهادینه کردن آموزه‌ها وارد شود.
* تأثیر و نقش بازی‌ها در آینده کودکان
وی با اشاره به تأثیرات بازی در روحیه کودکان با ذکر مصداقی گفت: در بازی منچ کودک یاد می‌گیرد که اگر در مسیر خود با مهره‌ای برخورد کرد، باید آن را حذف کند، این آموزه سبب می‌شود تا وقتی بین او و دیگری رقابتی پدید آمد به جای آنکه سعی کند تا توانمندی‌های خود را اثبات کند، تلاش کند تا دیگری را نفی کرده و برای خوب بودن خود به اثبات بد بودن دیگران متوسل شود.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: اگر توجه کنیم متوجه می‌شویم که حتی این بداخلاقی‌ها در سیاسیون امروز هم قابل مشاهده است، در صورتی که این آموزه‌ها نه در منبر عالمی گفته شده و نه در کتابی آمده است بلکه از بازی‌ها و اسباب‌بازی‌ها به ما رسیده است.
حجت الاسلام و المسلمین قطبی با اشاره به اینکه در حوزه سبک زندگی مسأله اصلی کالای فرهنگی و قدرت انتخاب مردم است، تصریح کرد: روزانه بیش از 10 بازی جدید در فضای مجازی دریافت می‌شود که تأثیر آشکار رسانه‌های امروز است.
وی در پایان یادآور شد: اگر امروز از اتفاقات پیرامون زندگی کودکانمان به خصوص خردسالانی که در حال رشد و شکل‌گیری شخصیت هستند، غفلت کنیم، ممکن است حتی فرزند یک طلبه هم جور دیگری تربیت شود و آنگاه که متوجه این تغییر شویم، دیگر دیر باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما