ایثارو رسانه
1395/11/27 چهارشنبه با حضور معاون رییس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت: تجلیل از نشریات پوپک و سلام بچه‌ها به عنوان برگزیده نخستین جایزه ایثار و رسانه طی مراسمی با حضور معاون رییس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیر مسؤول نشریات پوپک و سلام بچه‌ها به عنوان برگزیده جایزه ایثار و رسانه تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، متن لوح تقدیر رضا صالحی امیری "وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی" از محمد حسنی "مدیر مسوول نشریات پوپک و سلام بچه ها" و "رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی" بدین شرح است: 
«ن و القلم و ما یسطرون»
همت والای شما عزیزان اهالی قلم در ترویج ارزش ها و هنجارهای والای انسانی و اخلاقی و بیان واقعیت های جامعه، ارزشمند و ستودنی است.
قلم های شیوا و ذهن های آگاهی که به شایسته ترین نحو، چراغ راهی برای تنویر افکار عمومی فراروی نسل امروز می افزاید ارزشی سترگ دارند.
در جهان رسانه ای شده ی امروز، خبرنگاران و نویسندگان قدرت نرم نظام و بازوی پرتوان دستگاه ها و نهادها در رسیدن به توسعه و گسترش فرهنگ غنی اسلامی ازجمله ایثار و فداکاری به شمار می روند و بدون حضور آنان ادامه مسیر دشوار خواهد بود.
از تلاش های ارزنده و بی وقفه شما در این عرصه که برگزیده بخش سراسری جهاد و شهادت در نخستین جایزه ایثار و رسانه شده است قدردانی می کنم و از خداوند بزرگ توفیقات روزافزونتان در این مسیر را مسئلت دارم.
سیدرضا صالحی امیری
وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما