دستاوردهای پژوهشی
1395/9/18 پنجشنبه جدول برگزاری جلسات کرسی نقد پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در هفته پژوهش جدول برگزاری جلسات کرسی نقد پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در هفته پژوهش اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری در سطح کشور و به ویژه استان قم که استانی علمی و پژوهشی است و همچنین کمک به شان و جایگاه فناوری و ترغیب پژوهشگران از جمله اهداف برنامه‎های دفتر تبلیغات اسلامی در برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در این هفته است.

برنامه‎های این نمایشگاه از شنبه 20 آذرماه آغاز شده و تا پنجشنبه 25 آذرماه ادامه دارد که در هر روز از ساعت 10 تا 12 برنامه‎های عمومی برگزار خواهد شد.

تمامی بخش‎های دفتر تبلیغات اسلامی که فعالیت پژوهشی دارند در این برنامه شرکت خواهند کرد ازجمله: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، معاونت آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی، دانشگاه باقرالعلوم(ع) و موسسات و مراکز تابعه، معاونت فرهنگی تبلیغی و موسسات و مراکز، دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی و موسسات و مراکز تابعه، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان و مراکز تابعه، مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی، دبیرخانه قطب های فکری فرهنگی دفتر، مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و موسسات و مراکز تابعه، مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، مرکز امور بن الملل دفتر تبلیغات اسلامی و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی.

از جمله برنامه های پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی در هفته پژوهش و در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی برگزاری جلسات کرسی نقد در مرکز همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی است که جدول آن بدین شرح است: 

برای مشاهده جدول برنامه های هفته پژوهش و فناوری معاونت پژوهشی دفترتبلیغات اسلامی اینجا کلیک کنید.
فايلها
جدول نهايي برنامه.pdf 222.439 KB
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما