باقرالعلوم
1395/8/5 چهارشنبه جلسه هم اندیشی و تعامل دانشگاه باقرالعلوم (ع) با قطب ها برگزار شد مدیران و کارشناسان دانشگاه باقرالعلوم(ع) در جلسه هم اندیشی با دبیر شورای راهبری قطب ها، درباره مسائل و برنامه های قطب ها و وضعیت کنونی تعامل دانشگاه با قطب ها بحث و گفت و گو کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، جلسه هم اندیشی مدیران و کارشناسان این دانشگاه با حضور معینی پور، دبیر شورای راهبری قطب ها، در محل سالن همایش دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.
در این جلسه ابتدا معینی پور توضیحاتی در باب تبدیل رویکرد مأموریت گرایی به مسئله محوری و فرآیند مسئله یابی مسائل قطب های چهارگانه و کلان برنامه ها و ریزبرنامه های میزهای تخصصی ارائه کرد و زمینه همکاری و تعامل دانشگاه با قطب ها را عمدتاً در زمینه فعالیت های غیررسمی دانشگاه دانستند. 
وی یادآور شد: قرار نیست قطب ها ساختار و سازمان دانشگاه یا سایر بخش های دفتر را تغییر دهند یا حذف کنند، بلکه با رویکرد مسئله محوری و اصلاح فرآیندها، ظرفیت بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی از جمله دانشگاه را در جهت حل مسائل 14 گانه به کار خواهد گرفت.
در ادامه تعدادی از کارشناسان و مدیران دانشگاه در خصوص مسائل و برنامه های قطب ها و نیز وضعیت کنونی تعامل دانشگاه با قطب ها و نیز سازوکار تعامل مطلوب میان دانشگاه و قطب ها سؤالاتی مطرح و دبیر شورای راهبری قطب ها و رئیس دبیرخانه شورای راهبری توضیحاتی ارائه کردند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما