ایاد کمالی
1395/8/5 چهارشنبه مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تبیین کرد:  شاخصه های مهم مبلغان گروه های تبلیغی مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: استمرار تبلیغ در یک منطقه، آموزش های لازم برای حضور بهتر مبلغ در منطقه، نیازسنجی منطقه و حضور در عرصه های مختلف از شاخصه های مهم مبلغان گروه های تبلیغی است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در محرم سال جاری 120 گروه تبلیغی را به سراسر کشور اعزام کردیم و در استان های مختلف حضور دارند و شاخصه مبلغان گروه های تبلیغی این است که فقط در یک منطقه حضور پیدا کرده و مجاز نیستند که به مناطق مختلف مراجعه کنند. 
وی افزود: گروه های تبلیغی که در یک منطقه حضور پیدا می کنند، بومی منطقه هستند که آموزش های لازم برای هدایت بهتر مردم را پیش از اعزام دیده و مهارت های مورد نیاز را کسب می کنند و همچنین نیازسنجی منطقه خود را انجام داده و با هدف و برنامه ریزی در منطقه مورد نظر حضور پیدا می کنند.
* ویژگی های مهم گروه های تبلیغی 
وی به ویژگی های مهم گروه های تبلیغ پرداخت و گفت: استمرار تبلیغ در یک منطقه، آموزش های لازم برای حضور بهتر مبلغ در منطقه، نیازسنجی منطقه و حضور در عرصه های مختلف از شاخصه های مهم مبلغان گروه های تبلیغی است. در این چند سال شاهد حرکت های بسیار ارزشمند از گروه های تبلیغی بوده ایم که اثرات و برکات بسیار ارزشمند تبلیغی را در منطقه دارند. 
حجت الاسلام والمسلمین کمال با بیان این که گروه های تبلیغی در حوزه های مختلف حضور پیدا می کنند، اظهار داشت: فعالیت مبلغان گروه های تبلیغی صرفاً در مسجد، تکیه و حسینیه انجام نمی شود، بلکه در پارک ها، کمپ های ترک اعتیاد، مدارس، مترو و پایانه های مسافربری و بیمارستان ها حضور می یابند؛ کارهای بسیار ارزشمند تربیتی را از گروه های تبلیغی شاهد هستیم و به فعالیت گروه های تبلیغی در آینده بسیار خوش بینیم.
وی با اشاره به این که سیاست راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه تبلیغ و اعزام تبلیغی حمایت و افزایش اعزام گروه های تبلیغی است، گفت: در کنار حمایت از گروه های تبلیغی، اعزام این گروه ها را در طول سال افزایش داده ایم  و یکی از سیاست های راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی، جذب، سازماندهی، توانمندسازی، حمایت و اعزام این گروه ها به سراسر کشور است که در این چند سال شاهد حضور بسیار گسترده گروه های تبلیغی در مناطق مختلف بوده ایم و امیدواریم این حرکت همچنان ادامه پیدا کند و یکی از بهترین شیوه های تبلیغ در مناطق، حضور گروه های تبلیغی است و خواهد بود.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما