لک زایی
1395/8/5 چهارشنبه رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛  امنیت پایدار در سایه تفکر بسیجی ممکن خواهد بود رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در مراسم سالگرد سردار شهید حبیب لک زایی که با موضوع بررسی فرهنگ و تفکر بسیجی و امنیت پایدار برگزار شد، گفت: قدرت های منطقه ای و بین المللی همیشه به دنبال این بودند که در منطقه ناامنی ایجاد کنند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین لکزایی با بیان اینکه حضور نیروهای بسیجی و مردمی همیشه مانع بزرگ برای به ثمر نشستن اهداف دشمن تاکنون بوده، به محتوای کتاب نوشته شده توسط سردار لک زایی اشاره کرد و بیان داشت: محتوای کتاب درباره اتحاد بسیج و برقراری امنیت ملی در سطح وسیع است.
وی با بیان اینکه بسیج و امنیت پایدار دارای خصوصیاتی مانند بصیرت، داشتن تقوا و صبر، اخلاص است، به محورهای کتاب اشاره کرد و بیان داشت: در این کتاب درباره محورهایی مانند ایمان پایدار که منجر به امنیت پایدار می شود، همچنین اخلاص و تفکر بسیج بحث شده است.
حجت الاسلام والمسلمین لکزایی ابراز داشت: تجربه ثابت کرده هرجا تفکر بسیجی پایدار وجود داشته، امنیت پایدار هم بوده، چون این دو رابطه مستقیم با هم دارند. بنابراین با تقویت تفکر بسیجی می توان به بسیاری از اهداف که یکی امنیت پایدار است، رسید.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما