کمال
1395/7/3 شنبه مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛ وجه اشتراک نخبگان تبلیغی و رزمندگان دفاع مقدس مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: نخبگان ما خواهند توانست با حفظ ارزشهای جنگ و فرهنگ عاشورا و انتقال آن به جامعه، این ارزش ها را حفظ کنند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال در چهارمین نشست تخصصی مبلغان که پیش از ظهر امروز برگزار شد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس نشأت گرفته از فرهنگ حسینی و عاشورا بود.
مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به تقارن برگزاری چهارمین نشست تخصصی مبلغان با هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این دو مناسبت یک حماسه و تحول آفرین و جریان ساز در جامعه اسلامی آن زمان و عصر خود بودند و ویژگی هدایت گری داشته و دارند و خواهند داشت.
وی ویژگی ظلم ستیزی و بصیرت افزایی را از ویژگی های دیگر این دو حماسه دانست و گفت: جا دارد که از این ویژگی های مشترک استفاده کرده و بتوانیم آثار و شعائر این دو پدیده عظیم تاریخ را حفظ کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین کمال تصریح کرد: وجه اشتراک نخبگان تبلیغی و رزمندگان دفاع مقدس در این جا معنا پیدا می کند که نخبگان، هدایت گر و حافظ شعائر دین و گسترش دهنده آموزه های دینی و حافظان و نگهدارندگان اسلام از تحریف و آسیب هایی که ممکن است در هر پدیده ای به ویژه تاریخ عاشورا پیش بیاید، هستند و رزمندگان حامی و حافظ اسلام و هدایت گر و دشمن ستیز بودن بودند و تلاش کردند انقلاب را حفظ کنند و نگذارند تحریف انقلاب را بگیرد و بر کشور ما تسلط پیدا کند.
مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پایان گفت: نخبگان ما خواهند توانست با حفظ ارزشهای جنگ و فرهنگ عاشورا و انتقال آن به جامع این ارزش ها را حفظ کنیم.

 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما