اسلامی- گروه اخلاق
1395/7/3 شنبه برنامه ها و اقدامات گروه اخلاق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در سال 95 تشریح شد مدیر گروه اخلاق مرکز اخلاق و تربیت گفت: برگزاری 17 نشست علمی و چاپ دو پروژه و انجام مراحل تحقیق دو پروژه دیگر از جمله فعالیت های گروه اخلاق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تا پایان سال جاری خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی اسلامی مدیر گروه اخلاق مرکز اخلاق و تربیت تصریح کرد: دو پروژه نیمه تمام تحت عنوان «اخلاق دینداری» و «اخلاق مدیران» از پروژه هایی هستند که از سال 94 در دستور کار این گروه بوده که در حال تکمیل آنها هستیم. 
مدیر گروه اخلاق مرکز اخلاق و تربیت درباره پروژه های در دست تحقیق این گروه گفت: دو پروژه دیگر با عناوین «اخلاق کاربردی» و «اخلاق هنجاری(اصول و قواعد بخشندگی در اسلام)» در حال تحقیق هستند.
وی اظهار داشت: مراحل نهایی دو پروژه «اخلاق جهانی» و «بررسی چالش های استنباط حکم اخلاقی از متون و ادله لفظی»(دفتر اول) انجام شده و تا پایان سال جاری این دو پروژه به همت مرکز اخلاق و تربیت به چاپ خواهد رسید.
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی افزود: در سال جاری 14 موضوع از سوی گروه اخلاق به قطب ها پیشنهاد شده که با دو مورد موافقت شده که بایستی طرح اجمالی آن ارسال شود و سایر موضوعات را نیز در حال مطالبه هستیم. همچنین پروژه بازخوانی و نقد اصل گرایی در اخلاق زیست پزشکی در سال 95 برای گروه اخلاق پژوهشگاه علوم و فرهنگ تعریف شده است.
مدیر گروه اخلاق مرکز اخلاق و تربیت در پایان با اشاره به نشست های این گروه در سال جاری تصریح کرد: در سال 95 با توجه به منابع مالی تاکنون نشستی را برگزار نکرده ایم، اما در حال تبدیل به کرسی ترویجی هستیم که با توجه به این مطلب، قرار است تا پایان سال جاری 17 نشست علمی از سوی این گروه برگزار شود.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما