نیاسر بازدید از پژوهشگاه
1395/7/3 شنبه رئیس صدا و سیمای مرکز قم عنوان کرد: ضرورت تبیین اخلاق حرفه ای رسانه ها توسط محققان پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی رئیس صدا و سیمای مرکز قم در نشست صمیمانه ای که در محل تالار شیخ انصاری(ره) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، بین مدیران صدا و سیمای مرکز قم و این پژوهشگاه برگزار شد، بر لزوم همکاری های دو جانبه بین این دو مرکز و تبیین اخلاق حرفه ای رسانه ها تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر رئیس صدا و سیمای مرکز قم در این نشست صمیمانه، با بیان اینکه بنده از حضور در جمع مدیران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خوشحالم و با آثار و نیروهای علمی پژوهشگاه بیگانه نیستم، گفت: ما به دلیل تعدد مراکز علمی و همچنین محدودیت های رسانه برای پوشش همه محصولات، نمی توانیم همه این آثار و مراکز مختلف را پوشش دهیم، چرا که مجموعه های بسیاری در شهر مقدس قم وجود دارند.
رئیس صدا و سیمای مرکز قم ادامه داد: سعی و تلاش ما بر همکاری های بیشتر با مراکز علمی و به خصوص پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با ظرفیت عظیم نیروهای علمی و آثار متعدد منتشره است.
وی با اشاره به چهار معاونت صدا و سیمای مرکز قم گفت: پژوهشگاه می تواند با این چهار معاونت مرتبط شده و حوزه های مربوطه با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند. 
به گفته حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر، رادیو معارف به دلیل نخبگانی بودن خیلی به کارهای پژوهشگاه نزدیک است و لازم است این دو بیشتر با هم مرتبط باشند.
رئیس صدا و سیمای مرکز قم در ادامه با بیان اینکه بنده سالهاست که با پژوهشگاه آشنا هستم و سایت این پژوهشگاه را برای اطلاع از موضوع شناسی ملاحظه کرده و می کنم، گفت: ما در صدا و سیمای مرکز قم، دو کار عمده داریم که یکی از آنها اطلاع رسانی و نمود آنچه در شهر مقدس قم است و به نوعی ما رابط بین مجموعه قم و شبکه های ملی هستیم، می باشد.
وی همچنین کار دیگر را انتقال اطلاع رسانی های مراکزی چون پژوهشگاه به شبکه های ملی بیان کرد و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با همکاری و تعامل دوسویه بین پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و صدا و سیمای مرکز قم، این مأموریت را به خوبی انجام دهیم.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر در خاتمه ضمن دعوت از محققان پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برای تحقیق در خصوص اخلاق حرفه ای رسانه و موضوعات مرتبط با آسیب های اجتماعی گفت: هم اکنون اتاق فکرهای مختلفی در رابطه با موضوعات مختلف در شهر مقدس قم تشکیل داده ایم و در حوزه موضوع شناسی نیاز به کار جدی داریم و امیدواریم بتوانیم از همکاری های پژوهشگاه و همچنین دفتر تبلیغات اسلامی بهره های بیشتری ببریم.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما