آخوند
آخوند
1395/6/1 دوشنبه آزمون و مصاحبه علمی رشته های سطح ۳ مرکز تخصصی آخوندخراسانی برگزار شد آزمون رشته های تخصصی سطح سه مرکز تخصصی آخوند خراسانی با رقابت ۴۰ طلبه سطح برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی،  چهارمین آزمون دوره های سطح سه رسمی مرکز تخصصی آخوند خراسانی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با رقابت ۴۰ طلبه سطح دو حوزه علمیه خراسان در سه رشته تفسیر و علوم قرآن، علوم و معارف حدیث و فقه مقارن، در این مرکز برگزار شد.
در این آزمون که حجت الاسلام محمد خانی، نماینده مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان نیز حضور داشت، طلاب بر اساس اولویت های انتخابی اول و دوم به ۴۰ سوال مشترک و ۵۰ سوال تخصصی در مدت ۱۰۰ دقیقه پاسخ دادند. 
بنابراین گزارش، نتایج این آزمون ۲۱ مرداد ماه از طریق شبکه معالم، اعلام و مصاحبه علمی در رشته های تخصصی تفسیر و علوم قرآن، علوم و معارف حدیث و فقه مقارن ۲۴ تا ۲۶ مرداد انجام گرفت.
گفتنی است، «پرورش کارشناسان، دانشوران و پژوهشگران نواندیش، کارآمد و نیازمحور در شاخه‌های مختلف علوم قرآن و حدیث، فقه، کلام و فلسفه، و آگاهی از آخرین دستاوردهای علوم اسلامی و دانش‌های مرتبط»، «توسعة ظرفیت آموزشی حوزه برای تولید علم و استنباط معارف اسلامی و استخراج نظام‌های معرفتی، حقوقی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، اخلاقی و فرهنگی مبتنی بر اسلام و پاسخ به پرسش‌ها و دفع شبهات مرتبط» و «تقویت مباحث روش‌شناختی، دیدگاه‌های نظام‌واره، رویکردهای میان‏‌رشته‏‌ای، و مهارت‌های تحقیق و تولید علمی در حوزة علمیه» را از اهداف اصلی این مرکز می توان برشمرد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما