جلسه پژوهشگاه
1395/6/1 دوشنبه جلسه شورای مدیران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد در اولین جلسه شورای مدیران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی که بعد از تعطیلات دو هفته ای دفتر برگزار شد، رؤسای مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی پژوهشگاه و معاونت منابع انسانی و پشتیبانی پژوهشگاه به ارائه گزارش برنامه های سال 94 و 95 خود پرداختند. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، در اولین جلسه شورای مدیران پژوهشگاه در ایام بعد از تعطیلات دو هفته ای پژوهشگاه، در آغاز حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی رئیس مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی پژوهشگاه، گزارشی از گروه های این مرکز و همچنین فرهنگ نامه ها و فهرست نویسی هایی که در این مرکز انجام می شود، ارائه کرد. سپس مهندس خاتمی رئیس اداره نظام های اطلاعاتی این مرکز گزارش مبسوطی بیان کرد.
در ادامه این جلسه، اکبری معلم گزارش اجمالی از دبیرخانه هیأت اجرایی جذب مشترک پژوهشگاه و دانشگاه باقراالعلوم(ع) و همچنین اداره امور هیأت علمی پژوهشگاه ارائه کرد. در پایان این جلسه، معاون منابع انسانی و پشتیبانی پژوهشگاه از کارهای انجام شده این معاونت در سال 94 و همچنین برنامه های این معاونت در سال 95، از تلاش های صورت گرفته توسط این معاونت و به طور خاص آقای موسیوند رئیس اداره امور پشتیبانی پژوهشگاه تقدیر و قدردانی شد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما