گروه های تبلیغی
1395/6/1 دوشنبه بازدید مدیر کل امور تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی از گروه های تبلیغی چهارمحال و بختیاری مدیر کل امور تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی گفت: جهت بررسی بهتر وضعیت گروه های تبلیغی با حضور حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد سفری به استان چهار محال و بختیاری صورت می گیرد تا تعامل بیشتری با مدیران تبلیغی و فرهنگی به عمل آید.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین یحیی کمال مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از بررسی وضعیت گروه های تبلیغی از نزدیک برای شناخت بهتر و دقیق تر نسبت به فعالیت گروه ها و مشکلات آنها و رفع موانع امر تبلیغ خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین کمال گفت: اعزام های تبلیغی همچون سال های گذشته در ایام تبلیغی و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد عالی کانون های مساجد انجام گرفت و برخی گروه های تبلیغی همچنان در مناطق تبلیغی حضور دارند و مشغول فعالیت های تابستانه و یا برنامه های مستمر تبلیغی هستند.
وی افزود: از آنجایی که فعالیت گروه های تبلیغی گاهی اوقات با مشکلاتی همراه است، با موافقت حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصمیم بر آن شد که جهت بررسی وضعیت گروه های تبلیغی و کمک به حل مشکلات احتمالی آنها، از فعالیت این گروه ها بازدید به عمل آید.
مدیر کل امور تبلیغی اظهار داشت: برای این منظور با حضور حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد از گروه های تبلیغی استان چهار محال و بختیاری بازدیدی صورت می گیرد و جلساتی با مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی، مدیر حوزه علمیه و ائمه جمعه در جهت رفع مشکلات گروه های تبلیغی و هماهنگی بیشتر در امر تبلیغی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برخی مشکلات گروه های تبلیغی افزود: هدف از این سفر ارزیابی وضعیت گروه های تبلیغی، بررسی مشکلات آنها می باشد. همچنین برگزاری جلسات و تعامل بیشتر با مدیران فرهنگی و تبلیغی استان ها و مناطق تبلیغی برکات زیادی در بهبود وضعیت تبلیغ خواهد داشت و به برنامه ریزی بهتر جهت اعزام های تبلیغی، کمک شایانی می کند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما